کرمان؛

ریگان نیازمندتوجه بیشتر برای برون رفت از محرومیت است

فرماندار ریگان گفت:با توجه به جدید التاسیس بودن واماده نبودن بسیاری از زیر ساختهادر ریگان علی رغم قابلیت ها وپتانسیلهایی که دارد از لحاط توسعه یافتگی عقب افتاده ونیاز به تلاش وحمایت بیشتر دارد .

ریگان نیازمندتوجه بیشتر برای برون رفت از محرومیت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری گفت: از جمله پتانسیل های بالقوه شهرستان ریگان می توان به تعداد زیاد معادن ان اشاره کرد که ریگان را به بهشت معادن شرق استان معروف کرده است .

فرماندار ریگان تصریح کرد: اما به دلیل زیادی از جمله محرومیت منطقه تاکنون این معادن به بهر برداری نرسیده اند ونیازمند یک اقدام جهادی در راستای سرمایه گذاری وبهر برداری هستند .

باقری اظهار کرد: با راه اندازی این معادن تحول عظیمی در وضعیت اشتغال واقتصاد شهرستان وهم چنین شهرستان های همجوار به وجود خواهد امد .

وی در ادامه به وجود بلند ترین تپه های شنی ایران در این شهرستان خبر داد وافزود یکی دیگر از ظرفیتهای وفرصتهای سرمایه گذاری در شرق استان تپه های شنی هستند.

فرماندار ریگان گفت: این تپه های شنی در فصول مختلف سال شاهد گردشگران زیادی از داخل وخارج از کشور می باشد .

باقری افزود قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت ریگان چابهار علاوه بر اهمیت ویزه استراتزیک ان می تواند گام های موثری در وضعیت اقتصاد واشتغال این شهرستان وشهرستانهای شرقی استان باشد .

وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه توسعه یافتگی در کشور در حال انجام
است به طبع ان شهرستان ریگان نیز در جهت توسعه یافتگی سوق داده خواهد شد

فرماندار ریگان تصریح کرد به دلیل قرار این شهرستان در جاده ی ترانزیت چابهار اینده جاده ریگان بندر جاسک افق روشنی برای شهرستان به ارمغان می آورد.

باقری به وجود بازار بزرگ جنوب شرق کشور در ریگان اشاره نمود وبیان داشت وجود بازار بزرگ ریگان وقرار گرفتن در مسیر چابهار می تواند رونق اقتصادی را دو چندان کند وبازار پارچه ریگان تامین کننده پارچه شرق کشور می باشد.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: ریگان ، توسعه ، چابهار ، تحول ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار