موتور تراکتور برای جذب بازیکن روشن شد

قلعه نویی همچنان پابرجا در تراکتور

آخرین خبرهای تیم فوتبال تراکتورسازی در نقل وانتقالات را ملاحظه می کنید .

قلعه نویی همچنان پابرجا در تراکتور به گزارش خبرنگار فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با استعفای سعید عباسی مدیرعامل پیشین تراکتورسازی وحضور مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید تیم ، موتور تراکتور برای جذب هر چه بهتر بازیکن به حرکت افتاد . آجرلو معتقد است باید عقب ماندگی تیم فوتبال تراکتورسازی را جبران کرد . چراکه این تیم تا کنون به دلیل حضور در مرحله یک هشتم لیک قهرمانان آسیا نتوانسته است به فکر جذب بازیکن باشد.

قلعه نویی می ماند

در حالی که امیر قلعه نویی یک روز قبل از استعفای عباسی سفید امضاء کرده و به توافق رسیده بود اما همه فکر می کردند که با حضور آجرلو شاید وی دیگر سرمربی تیم نباشد . ولی این ذهنیت درست نبود و سرانجام دیدیم که آجرلو نیز خواهان حضور امیرقلعه نویی در تیم است . وتراکتور با قلعه نویی در لیگ شانزدهم ادامه خواهد داد.

عشوری همچنان در جاده تبریز - اصفهان

سینا عشوری بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که خدمتش را در این تیم به پایان رسانده است وبه تیم ذوب آهن برگشته ، خواهان حضورش در تراکتوراست . وی قرار است پس از اخذ رضایت نامه اش از مسئولان ذوب آهن به تیم سابقش بازگردد. عشوری همچنان در پی گرفتن رضایت نامه خود است و قرار است وی با آذری امروز قرار ملاقاتی داشته باشد.

ثاقبی به دنبال اخذ رضایت نامه از مسئولان ملوان

شاهین ثاقبی که از بازیکنان موفق تیم فوتبال تراکتورسازی به شمار می آید. با اتمام خدمت سربازی به تیمش ملوان برگزشته وباتوجه به اینکه خواهان حضور در تراکتور در لیگ شانزدهم است به دنبال گرفتن رضایت نامه از مسئولان باشگاه است.

هواداران خواهان حضور امید ابراهیمی

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی از سرمربی تیمشان خواستند تا امید ابراهیمی هافبک تیم استقلال را به خدمت بگیرد .

ابراهیمی در لیست قلعه نویی

فهرست اولیه امیر قلعه نویی اعلام شد و امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در لیگ پانزدهم در این تیم باز می کرد در فهرست امیرقلعه نویی حضور دارد.باید دید که این بازیکن سرانجام به تراکتور می پیوندد یا نه؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
قابل توجه آقایان آجرلو و قلعه نوعی: امسال ما دو تا جام میخواهیم: جام لیگ برتر، جام حذفی، .... تمرینات را زودتر شروع کنید تا پنج بازی اول را از دست ندیم و امتیازات کامل را بگیریم..... امسال هیچ بهانه ای را نخواهیم پذیرفت.
آخرین اخبار