همدان؛

گفتمان امام خمینی(ره) به درستی برای نسل جوان تبیین شود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز تبیین دیدگاه‌های امام خمینی(ره) یک ضروت و نیاز جامعه است، گفت: گفتمان امام خمینی(ره) باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

گفتمان امام خمینی(ره) به درستی برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره اینکه مجموعه سپاه و بسیج در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ه) برنامه های متعددی برای تبیین اندیشه و افکار و ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) دارد، بیان داشت: این برنامه در سالروز رحلت جانسوز امام(ره) به صورت ویژه‌تر برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه در طول سال نیز برنامه های مختلفی در قالب همایش ها، نشست ها و حلقه های صالحین برای پیاده سازی گفتمان امام خمینی(ره)برگزار می شود، اظهار کرد: بسیج در سال های پس از رحلت امام(ره) در طول سال برنامه های مختلفی با محوریت نهادینه سازی اندیشه ها، اهداف، آرمان، عقاید و افکار امام راحل را برگزار می کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: آنچه که درطول این سال ها به خوبی مشهود بوده، آن است که همان جنبه های شخصیتی امام راحل(ره) از اندیشه، گفتار و عمل گرفته تا کردار و روحیه خالصانه، انقلابی و اسلامی و ساده زیستی همه و همه در امام خامنه ای (مدظله العالی) تبلور یافته است.

وی عنوان کرد: همان گونه که شعار اصلی امام راحل «مرگ بر امریکا» بود و این دولت را شیطان بزرگ معرفی می کردند، امام خامنه ای(مدظله العالی) نیز تأکید فراوان دارند که آمریکا شیطان اکبر است و این روحیه استکبارستیزی جلوه خاصی به ثبیت و استمرار انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان داده است.

ابوحمزه در ادامه با توجه به برگزاری برنامه های متعدد از سوی ارگان‌های مختلف، گفت: امروزه آنچه که به این برنامه ها اهمیت دو چندانی داده است توجه و نحوه برگزاری، کیفیت و محتوای آن است تا به درستی گفتمان امام برای نسل جوان تبیین شود.

وی تصریح کرد: امروز تبیین دیدگاه‌های امام خمینی(ره) یک ضروت و نیاز جامعه است، چرا که انقلاب اسلامی با دیدگاه‌های والای امام خمینی(ره) که آن برگفته از آموزه‌های دینی و اسلام بود شکل گرفته و با همین دیدگاه‌ها توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد و رهبر انقلاب با همان قاطعیت امام گونه کشور را در این سال های پر فراز و نشیب هدایت کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: هرساله در سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب خیل عظیمی از مردم برای تجدید بیعت با امام راحل(ره) و ولایت، عازم حرم مطهر امام خمینی(ره) می‌شوند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.