بندرعباس؛

برگزاری دوره آموزشی«حفظ کل صحیفه» ویژه کودکان و نوجوانان در بیکاه

دوره آموزشی«حفظ کل صحیفه» ویژه کودکان و نوجوانان در بیکاه شهرستان رودان در حال برگزاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) بخش بیکاه شهرستان رودان گفت  :دوره آموزشی «حفظ کل صحیفه سجادیه» از برنامه های جنبی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است که از 20 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
محمد ارزشی افزود: 60 نفر از کودکان و نوجوانان دختر عضو کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) شهر بیکاه با شرکت در این دوره، تا کنون3 دعای صحیفه سجادیه را حفظ کرده اند.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) بخش بیکاه شهرستان رودان  گفت: این دوره با حمایت دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان برگزار شده است و به شرکت کنندگان، گواهی پایان دوره اعطا می شود.  
وی گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان امسال در 17 رشته و در 3 رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان در 2 بخش برادران و خواهران در حال برگزاری است.
محمد ارزشی افزود: روخوانی و روانخوانی، مفاهیم، تفسیر، احکام، آموزش اذان، مداحی و قرائت ادعیه، نمایشنامه نویسی، بازیگری تئاتر، خیاطی، زری بافی، کامپیوتر، نقاشی، شعر، خطاطی ازجمله رشته های طرح آسمانی های کانون پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) است.
وی گفت: طرح آسمانی ها از 8 خرداد ماه آغاز شده و تا 20 مرداد نیز  ادامه دارد.
پس از اجرای طرح، همه شرکت کنندگان به اردوی زیارتی سیاحتی اعزام خواهند شد.
کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) در سال 88 با مجوز رسمی ستاد عالی در مسجدی به همین نام در مرکز شهر بیکاه در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهر رودان تاسیس شد.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.