اهواز؛

تعطیلی پنج مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در دزفول

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول با اشاره به فعالیت تعداد نامعلومی مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در این شهرستان گفت:تاکنون پنج مرکز غیرقانونی ترک اعتیاد در دزفول تعطیل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر عیسی زاده از تلاش برای شناسایی مراکز غیرقانونی ترک اعتیاد در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: اگر چه آمار دقیقی از تعداد این مراکز غیرقانونی در دست نیست ولی با شناسایی صورت گرفته، در 2 ماه آینده تعداد زیادی از این مراکز تعطیل می شوند.

وی ادامه داد: به دلیل نبود نظارت بر مراکز غیرقانونی ترک اعتیاد فعالیت این مراکز در شهرستان دزفول مشکل ساز شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول ادامه داد: با تصمیم فرمانداری دزفول برای اثرگذار بیشتر اعضای هیات امنای مراکز ترک اعتیاد باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد روانپزشکی و یا دارای مدرک پزشکی باشد.

وی با اشاره به نبود مرکز ویژه معتادان پر خطر و بیماران ناشی از مصرف زیاد مواد مخدر در شهرستان دزفول گفت: با راه اندازی چنین مرکزی می توان شاهد جمع آوری معتادان پرخطر از سطح شهرستان بود.

عیسی زاده از آموزش به عنوان مهمترین راه مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و گفت: آموزش قشرهای مختلف مردم در دستور کار جدی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با اشاره به رشد 16 درصدی کشف مواد مخدر و دستگیری عوامل فروش مواد افیونی گفت:دزفول یکی از شهرهای پیشرو در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان خوزستان است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.