والیبال انتخابی المپیک – ژاپن

استرالیا 3 –چین یک / چشم بادامی‌ها مغلوب کانگوروها شدند

تیم ملی والیبال چین ششمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک را با شکست مقابل استرالیا پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز ششم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو با برگزاری دیدار بین دو تیم استرالیا و چین آغاز شد.

این دیدار که از ساعت 5 و 40 در سالن متروپلیتن شهر توکیو برگزار شد در پایان با نتیجه 3 بر یک برای تیم ملی والیبال استرالیا همراه بود. نتیجه‌ای که تا حدود زیادی تیم ملی چین را از گردونه رقابت برای کسب سهمیه المپیک خارج کرد. هرچند هنوز روی کاغذ شانسی برای چینی‌ها باقی مانده است.

شاگردان روبرتو سانتیلی در تیم استرالیا توانستند در ست‌های اول، دوم و چهارم این دیدار با نتایج 25 بر 23 ، 25 بر 22 و 26 بر 24 چین را از پیش رو بردارند. تیم ملی چین هم ست سوم را با حساب 25 بر 20 از استرالیا برد.

توماس ادگار بازیکن بلندقامت تیم ملی استرالیا با کسب 21 امتیاز برای تیمش، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و چن ژوانگ با کسب 17 امتیاز برای چین بهترین امتیازآور این تیم شد.

در روز پایانی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو، تیم ملی چین  باید به مصاف کانادا برود و استرالیایی‌ها نبردی نفس گیر با تیم لهستان خواهند داشت.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک که هشتم خرداد ماه در کشور ژاپن آغاز شده است، فردا با برگزاری 4 دیدار نهایی و مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به کار خود پایان می‌دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار