آبادان؛

تقابل همیشگی اسلام ناب با اسلام آمریکایی

تقابل همیشگی اسلام ناب با اسلام آمریکایی راهبرد حکومتداری امام خمینی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت:تقابل همیشگی اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی اعم از سکولار یا متحجر راهبرد امام خمینی (ره) در حکومتداری به عنوان بنیانگذار یک نظام سیاسی و دینی است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه آبادان با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، کار کردن برای خدا، بندگی خدا به معنای واقعی، جامع الاطراف بودن و مبارزه با ظلم و ستم را از مبانی حکومتی امام خمینی(ره) چه در دوران مبارزه و چه دوران رهبری عنوان کرد.

وی افزود:امام خیمینی(ره)، امام حسین علیه السلام و قیام آن حضرت را الگوی مبارزه خود با رژیم شاه قرار داد و در این راه، امر به معروف و نهی از منکر کرد.

امام جمعه آبادان گفت: امام خمینی(ره) تزریق روحیه اعتماد به نفس به مردم و جوانان، حساس کردن مردم به مسائل جامعه و دوری از بی تفاوتی را در مبارزه و دوران رهبری خود در جامعه نهادینه کرد و به عنوان فقیه جامع الشرایط و با رویحه خستگی ناپذیر خود در مسیر احیای اسلام ناب گام برداشت.

حجت الالسلام ابراهیمی پور از مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح آن امام همام یاد کرد و افزود:رهبر انقلاب نیز به عنوان تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) در مسیری که بنیانگذار انقلاب ترسیم کرده اند، حرکت می کنند.

وی با اشاره به شروع به کار مجلس شورای اسلامی در دوره دهم، برنامه ریزی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توجه به فرهنگ را از منویات مقام معظم رهبری در پیامشان به نمایندگان مردم در مجلس جدی خواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.