تنها راه بقاء و استمرار نظام اسلامی حفظ خط امام خمینی(ره) است

امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: تنها راه بقاء و استمرار نظام اسلامی حفظ خط امام و رهروی از اصول ثابت حضرت امام (ره) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام موسوی فر در خطبه های این هفنه که در محل مصلی الغدیر برگزار شد با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام(ره) با ترسیم چند اصل از اصول امام خمینی(ره) افزود: اسلام ناب محمدی(ص) که در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد و یکی دیگر از مهمترین اصول امام عظیم الشأن تقابل اسلام آمریکایی و ارتجاعی در مقابل خط امام است که نتیجه اسلام آمریکایی شکست و ذلت حتمی است.

وی اعتقاد به استقلال همه جانبه کشور را از اصول مسلم امام دانست و گفت: اسلام به حکم آیه نفی سبیل نمی تواند زیر سلطه استکبار باشد.

امام جمعه شهرستان تربت جام با بیان اینکه ظلم ستیزی و مبارزه و استکبار از اصول امام و انقلاب است خاطرنشان کرد: اسلام ناب از تمامی مظلومین جهان باید حمایت کند و با هر ظالمی آشتی ناپذیر است.

حجت الاسلام موسوی فر تاکید کرد: مصادیق امروز استکبار، آمریکا و انگلیس وآل سعود و رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه تربت جام در ادامه خطبه های نمازجمعه با تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از ویژگی های ماه رمضان در غل و زنجیر شدن شیاطین است و این فرصت مناسبی برای خود سازی و تقوای الهی است.

حجت الاسلام موسوی فر حب به زندگی ابدی و قدرت بی زوال ابدی را دو ضعف انسان دانست و تاکید کرد: شیطان از این دو ضعف برای گمراهی انسان استفاده می کند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.