شهرکرد؛

همایش تبیین محکمات دیدگاه های امام خمینی (ره) در شهرکرد

همایش تبیین محکمات دیدگاه های امام خمینی (ره) در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با 14 خرداد بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در آستانه سالروز قیام خونین 15 خرداد، همایش «تبیین محکمات دیدگاه های امام خمینی (ره)» با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

محل این همایش، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با حضور نماینده ول فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم بود.

گفتنی است به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، 62 عنوان برنامه در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری اجرا می شود که 4 عنوان از این ویژه برنامه ها در شهرکرد و مابقی در نقاط مختلف استان است.

مراسم دعای کمیل شامگاه گذشته پنج شنبه 13 خرداد در مصلای امام خمینی، مراسم دعای پرفیض ندبه صبح امروز جمعه 14 خرداد در میدان امامزادگان دوخاتون (س)، همایش تبیین محکمات دیدگاه های امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای 15 خرداد، فردا شنبه 15 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرکرد، از ویژه برنامه های ستاد برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد در شهرکرد مرکز استان است.

همچنین امسال در مجموع 5 هزار و 126 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار