در پی دعوت لاریجانی از عارف؛

پاسخ‌هایی از جنس بی‌اطلاعی شنیده می‎‌شود!

زمزمه‌هایی درمورد دعوت لاریجانی از عارف برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس دهم شنیده‌می‌شود.

پاسخ‌هایی از جنس بی‌اطلاعی شنیده می‎‌شود!به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجلس دهم در حالی روزهای آغازین خود را طی می‌‌کند که هنوز مسئولیت‌های مرتبط با مجلس مشخص نشده است و حالا در مورد نامه دعوت لاریجانی از عارف برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس زمزمه‌هایی شنیده می‌شود.

گفتنی است؛ عارف چند روز پیش در جمع خبرنگاران از تمايل خود برای حضور در كميسيون آموزش، تحقیقات مجلس خبر داده بود، اما شنيده شده مشاوران و نزديكان عارف اصرار دارند او به كميسيون برنامه و بودجه و یا کمیسیون اصل نودم مجلس برود.

طی تماس های باشگاه خبرنگاران جوان، با حسن زمانی مشاور لاریجانی و خامسیان مسول دفتر عارف از ارسال نامه رییس مجلس به عارف برای پذیرش ریاست مرکز پژوهش ها اظهار بی‌اطلاعی کردند.

این در حالی است که؛ صادقی عضو فراکسیون امید معتقد است، زمزمه‌هایی مبنی بر دعوت رئیس مجلس از محمدرضا عارف برای پذیرش ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس به گوش‌می‌رسد.

همچنین اضافه کرد: اعضای فراکسیون امید از ریاست عارف در مرکز پژوهش‌های مجلس استقبال می‌کنند. طی صحبت‌هایی که با عارف بعد از انتخاب رئیس موقت مجلس داشتیم وی آمادگی لازم را برای پذیرش مسئولیت نداشت و برای قبول مسئولیت ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس باید با وی صحبت کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
بلاخره رفاقت رفاقته
آخرین اخبار