اهواز؛

عزیمت کاروان 100 نفره مردم گتوند به مرقد امام راحل(ره)

این کاروان به وسیله 2 دستگاه اتوبوس ، چهار دستگاه خودروی تدارکاتی و پشتیبانی و یکدستگاه آمبولانس با بدرقه مسئولان محلی عازم تهران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده ناحیه مقاومت گتوند گفت: این کاروان پس از شرکت در این مراسم عصر روز 14 خرداد پس از اتمام آیین ارتحال امام راحل به گتوند باز می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند هدف از اعزام این افراد به مرقد امام راحل (ره) را بیعت مجدد مردم انقلابی گتوند با آرمانی های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

سرهنگ کنگری در پایان با بیان اینکه همزمان با ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نیز در سطح شهرستان گتوند برگزار می شود عنوان کرد: مراسم بزرگداشت بیست وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) روز جمعه 14خردادماه راس ساعت 10صبح درمصلی امام خمینی(ره) گتوند با سخنرانی و سوگواری با هدف تبیین بیشتر سیره و شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز جمعه 14 خرداد با شرکت مسئولان و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار می شود.

شهرستان گتوند با 74هزارنفرجمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.