کرمان؛

برخورد مناسب با خانواده زندانیان وظیفه پرسنل زندان است

مدیرکل زندان های استان دربازدید از زندان مرکزی استان کرمان در خصوص برخورد مناسب وهمراه با آرامش با خانواده زندانیان تاکید کرد.

برخورد مناسب با خانواده زندانیان وظیفه پرسنل زندان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وی به بیان نکاتی از حقوق شهروندی پرداخت و افزود: با مددجویان و خانواده آنان باید برخورد مناسب و شایسته داشته باشیم که این هم یک امتحان الهی است.

همچنین ولی نیا در مورد حضور در شبکه های اجتماعی،سلسه مراتب و قوانین اداری،قانون گریزی،سهل انگاری،نحوه برخورد با ارباب رجوع و خویشتن داری تذکرات و توصیه هایی کرد.

در این جلسه مدیر زندان مرکزی کرمان هم با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و مقررات اداری گفت :رسالت اصلی سازمان زندان ها اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به خانواده و جامعه است که با همت و همکاری شما کارکنان این هدف به تحقق می رسد.


جلسه هم اندیشی با حضور مدیر کل زندان های استان کرمان با کارکنان زندان مرکزی با حضور عبدلی نژاد معاون اصلاح تربیت اداره کل،سرهنگ اسدی کرم فرمانده یگان حفاظت اداره کل،عبدلی نژاد رئیس اداره حفاظت اداره کل،مصطفایی رئیس اداره بازرسی اداره کل،مفیدی رئیس اداره امور کارکنان،سلیمانی مدیر زندان مرکزی و دیگر مسئولین زندان در محل نمازخانه زندان مرکزی برگزار شد .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.