ساری،

اعدام دو متجاوز در نوشهر

دو متجاوز به عنف در نوشهر به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس زندان شهرستان نوشهر گفت: این دو جوان 27 و 32 ساله به نام های الف ، ب و ن ، ف به جرم تجاوز به بانوی چالوسی محکوم به اعدام شدند.

به گفته وسکویی؛ حکم اعدام در محوطه زندان نوشهر اجرا شد.

حادثه تجاوز در سال 87 اتفاق افتاد. در آن سال این دانشجوی 23 ساله که با سوار شدن به یک خودرو عبوری قصد سفر از چالوس به نوشهر را داشته است وقتی متوجه قصد بد راننده می شود فرار می کند و در جنگل به دست این دو جوان گرفتار می شود و مورد تجاوز قرار می گیرد.

او پس از فرار از دست این دو جوان با طرح شکایت موجب گرفتار شدن آنان در دام قانون می شود و اکنون حکم دادگاه چالوس در زندان نوشهر اجرا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اعدام ، متجاوز ، عنف ، مجازات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
ان شالله فرجی بشه به حق امام زمان ..که هیچ کس دچار اشتباه وجرم نشه ...وارامش واسایش در همهجا برقرار بشه .وخداهم کمکی به این زنندانیهاکنه اول راه درست رو پیش رو برایشون بزاره .وبعد از گناه شون بخشیده بشن ...چون همه ما شاید یک لحطه از مسیر اصلی زندگ دور شدیم .واشتباهی کرده باشیم یکی کمتر ویکی بیشتر ..برای برادرم دعاکنید ..اونم با داشتن یک دوست .که براشاز صدتا دشمن بدتر بود در زندان رجاییه به عنوان یک هموطن ازتون میخوام کمکم کنید ده ساله فکربردارم دیونهام کرده وافسرده گوشه گیر شدم ...به امید ازادی تمام زندانیها .ودرس عبرت گرفتن .از اشتباهاتشون ....