اهواز؛

پتانسیل بالای جودو در خوزستان

متاسفانه آسیب‌هایی وجود داشت که تا به امروز باعث شده است هیات جودو استان کمی عقب بیافتد که خود اعضای مجمع نیز در این مساله مقصر هستند؛ چرا که همکاری لازم وجود نداشت و ما را یاری نکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نایب‌رییس فدراسیون جودو خواستار جذب اسپانسر، منابع خصوصی و ارتقا سطح مربیان از سوی رییس جدید هیات جودو خوزستان شد و گفت: تحقق این مساله کمک خوبی به این رشته ورزشی در استان خواهد کرد.
آرش میراسماعیلی اظهار کرد: باعث افتخار من است که برای دومین بار در دو سال گذشته در این مجمع حضور پیدا می‌کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه آسیب‌هایی وجود داشت که تا به امروز باعث شده است هیات جودو استان کمی عقب بیافتد که خود اعضای مجمع نیز در این مساله مقصر هستند؛ چرا که همکاری لازم وجود نداشت و ما را یاری نکردند.

نایب‌رییس فدراسیون جودو افزود: پتانسیل بالایی در جودو خوزستان از سابق وجود داشته است. قهرمانانی مثل طالبی، در این استان وجود دارند که حتی در سطح ملی نیز افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در خلاء به وجود آمده همه ما مقصر بودیم، گفت: مهم اکنون است و باید اتحاد و همدلی در بین خانواده جودو استان به وجود آید. هدف همه باید رشد و توسعه جودو و موفقیت آن باشد. مطمئنا هماهنگی بین اداره‌کل و فدراسیون، حامی خوبی برای جودو خواهد بود.

میراسماعیلی برنامه‌های ارائه شده از سوی فضل‌الله‌پور، رییس جدید هیات استان را خوب توصیف کرد و افزود: از او می‌خواهم در جذب اسپانسر، منابع خصوصی و ارتقا سطح مربیان و داوران استان فعالیت‌های خوبی داشته باشد. چرا که تحقق این موضوع، کمک شایانی به این رشته ورزشی خواهد کرد.

وی بیان کرد: خود مجمع هم باید همواره مطالباتی داشته باشد. متاسفانه ما یاد گرفته‌ایم فقط برای رای دادن دور هم جمع شویم در حالی که باید در این مجامع حضور فعال داشت و مطالباتی را نیز به صورت انتقاد و پیشنهاد، ارائه کرد، چرا که هدف فقط موفقیت جودو استان است.

 نایب‌رییس فدراسیون جودو در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه فدراسیون برنامه‌های خوبی را برای هیات‌های استانی تدارک دیده است، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تفویض اختیار دان‌های یک تا چهار به هیات‌های استانی اشاره کرد که آن‌ها را به خود استان‌ها واگذار کرده‌ایم و تنها فدراسیون یک ناظر را در بخش دان و یک ناظر را نیز در بخش مربیگری می‌فرستد تا تاییدیه آزمون را برای کمیته مربوطه فدراسیون ارسال کند.


وی گفت: در بخش احکام نیز فدراسیون درصد قیمتی را بر اساس درخواست روسای هیات‌ها، افزایش داده است که 40 درصد از این درصد به خود هیات‌ها بازگشت داده می‌شود که باعث می‌شود درآمدزایی خوبی از این طریق حاصل شود.

میراسماعیلی خطاب به رییس جدید هیات جودو خوزستان عنوان کرد: خواهشم این است که با توجه به اینکه قهرمانان این استان، محروم و مظلوم واقع شده‌اند و همواره با سختی‌های زیادی به اردوهای ملی می‌آمدند و با کمترین امکانات در سطح تیم‌های ملی نقش‌آفرینی کردند، از آن‌ها حمایت شود.

او با اشاره به بخش بانوان نیز اظهار کرد: پتانسیل استان در بانوان بسیار بالا است و باید برنامه‌ریزی خوبی نیز در این زمینه صورت گیرد.

نایب‌رییس فدراسیون جودو در پایان اضافه کرد: تاکید من این است که همه اعضای مجمع به عنوان خانواده جودو کشور با یکدیگر همدلی داشته باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم تا بتوانیم برای موفقیت استان و کشور آستین خود را بالا بزنیم و همه در خدمت هم باشیم.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.