صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«لاریجانی» نقطه تعادل مجلس در بزنگاه‌های سیاسی است

یک عضو فراکسیون «امید» مجلس معتقد است؛ لاریجانی می‌تواند در بزنگاه‌ها، تعادل را بین جریانات سیاسی مجلس دهم برقرار کند.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی معتقدند لاریجانی می‌تواند در پیشبرد اهداف اصلاح طلبان در مجلس دهم گام‌های موثری بردارد، گفت: معتقدم علی لاریجانی نقطه تعادل مجلس دهم است.

وی افزود: لاریجانی می‌تواند در بزنگاه‌ها تعادل را در بین جریانات سیاسی مجلس دهم برقرار کند. 

**12 سالِ خاموش

عضو فراکسیون «امید» مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه چرا فراکسیون امید در جذب نیروهای مستقل مجلس توفیق نداشته است، اظهار داشت: اصلاح طلبان 12 سال است که از مجلس دور بوده‌اند و در حالی به مجلس برگشته‌اند که سایر جریان‌های سیاسی پایگاه قوی در مجلس شکل داده‌اند بنابراین باید گفت که ما فرصت کافی برای تقویت و انسجام در مجلس دهم نداشته‌ایم.

**پا به توپ نشده‌ایم !

وی با بیان اینکه نیازمند تقویت و انسجام جریان اصلاح طلب در مجلس دهم هستیم تاکید کرد: با این حال هنوز نیروهای اصلاح طلب در مجلس دهم به اصطلاح پا به توپ نشده‌اند و البته این را هم باید بگویم که با وجود پا به توپ نشدن اصلاح طلبان، این جریان تاکنون نتایج خوبی را در مجلس دهم کسب کرده است.

**ریاست عارف در مرکز پژوهش های مجلس اتفاق خوبیست

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در ادامه با اشاره به احتمال ریاست محمدرضا عارف در مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: بنده شخصا دوست دارم که ایشان رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس باشد چرا که وی یک چهره دانشگاهی در تراز جهانی است.

«لاریجانی» نقطه تعادل مجلس در بزنگاه‌های سیاسی است

صادقی افزود: عارف را برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس تشویق خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک ریاست عارف بر مرکز پژوهش‌های مجلس اتفاق خوبی در جهت ارتقا سطح پژوهش‌های مجلس خواهد بود.

7 عضو «امید»

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه در تحلیل خود از انتخابات هییت رئیسه مجلس دهم گفت: انتخابات هئیت رئیسه مجلس قبل از هر چیز متاثر از انسجام و کار فراکسیونی نیروهای امید بود.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی‌های فراکسیون امید از نتایج انتخابات موقت مجلس گفت: در پی تحلیل‌های انجام شده پس از انتخابات موقت مجلس ،شاهد این بودیم که اگر مقداری بر روی رای دکتر مطهری کار بیشتری صورت دهیم وی شانس بیشتری برای حضور در هئیت رئیسه مجلس خواهد داشت که این امر محقق شد.

لاریجانی از ماست ...

صادقی با بیان اینکه ما در مابقی کرسی‌های مجلس شاهد حضور آقایان عثمانی ،وکیلی و آقای دکتر لاریجانی بودیم، گفت: ما معتقدیم آقای دکتر لاریجانی جز لیست امید هستند.

نماینده مردم تهران در پایان تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های موجود در حال حاضر 7 عضو از مجموعه 12 عضو هئیت رئیسه مجلس از جمله منتخبین فراکسیون امید هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، عارف ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار