احداث 500 واحد مسکونی توسط بنیاد برکت در کردستان

رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تا پایان سال جاری 500 واحد مسکونی برای محرومین استان کردستان احداث می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،عارف نوروزی در مراسم اهدای اراضی کشاورزی اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب به روستائیان روستای الک شهرستان کامیاران گفت: از محل سرمایه‌گذاری‌های بنیاد برکت 15هزار فرصت شغلی در استان کردستان ایجاد شده است.

وی افزود: احداث 89 کلاس درس در قالب 24مدرسه با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام گرفته از سوی بنیاد برکت در استان بوده است.

نوروزی به درخواست استاندار کردستان در زمینه احداث 500 واحد مسکن محرومان توسط بنیاد برکت اشاره کرد و گفت: رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با این درخواست موافقت کرده و تا پایان امسال 500 واحد مسکن محرومان را در استان کردستان احداث خواهد شد.

وی درادامه گفت: از محل منابع ستاد اجرایی، شرکا و سرمایه‌گذاران محلی 2 هزار و 180 میلیارد ریال تا کنون در بحث توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در استان کردستان سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: کل سرمایه‌گذاری شرکت‌های بنیاد برکت در مناطق محروم 57 هزار و 100 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.