امیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تلاش وزارت کشور برای تعیین سریع استاندار خوزستان

سخنگوی وزارت کشور گفت: افراد متعددی برای تصدی استانداری خوزستان معرفی شده‌اند، اما هنوز جمع‌بندی نهایی هنوز صورت نگرفته است.

حسینعلی امیری قائم مقام وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسات نمایندگان استان خوزستان برای انتخاب استاندار، گفت: وزارت کشور برای تعیین استاندار با استاندار خوزستان، نماینگان، علما، نماینده ولی فقیه و کنشگران سیاسی و اجتماعی این استان مشورت می‌کند.

امیری افزود: یک تعامل ضابطه‌مند بین وزارت کشور و بخش‌های مذکور وجود خواهد داشت و در نهایت با مشورتهای صورت گرفته وزارت کشور شخص واجدشرایط را تشخیص و به دولت معرفی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه تصمیم وزارت متبوعش برای انتخاب استاندار خوزستان نهایی نشده است، تصریح کرد: افراد متعددی برای تصدی استانداری خوزستان معرفی شده‌اند، اما هنوز جمع‌بندی نهایی برای تعیین فرد مورد نظر صورت نگرفته است.

قائم مقام وزارت کشور ابراز امیدواری کرد که وزارت کشور تلاش دارد تا هر چه سریع‌تر استاندار این استان تعیین شود.

گفتنی است، وزیر کشور در ماه گذشته با بازنشستگی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد تا تعیین استاندار جدید فرج‌الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار