ارائه خدمات یکپارچه و الکترونیکی به کشاورزان ، مشاور دادن ، ارتقا رقابت پذیری کشاورزان ، یکپارچه کردن خدمات ، پایین آوردن هزنیه ها و کاهش زمان ازاهداف این باشگاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، ا ز قزوین ؛ معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت در مراسم افتتاح این باشگاه گفت: این طرح برای اولین بار در کشور و به صورت آزمایشی در استان قزوین افتتاح می شود.
باشگاه کشاورزان استان راه اندازی شد
عباس کشاورز با بیان اینکه کشاورزان با گرفتن کارت اعتباری از این باشگاه دیگر دغه دغه ی نقدینگی نداشته باشند افزود:  چالش های مهم و جدی در کشاورزی ما را به سمت ایجاد این باشگاه سوق داده است.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در کشور ما یک بحث مهم ست اضافه کرد:  کشاورزان با عضو شدن در این باشگاه می توانند کود مورد نیاز خود را نسبت به خاک و گیاه خود انتخاب کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:  کشاورزان می توانند با تلفن 1559 خود را عضو این باشگاه کنند و با داشتن کارت عضویت آن بدون مراجعه به بانک از خدمات مختلف استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزان کشور هم در این مراسم گفت: این باشگاه بصورت پایلوت در قزوین اجرا می شود که در صورت موفق بودن در استان های گلستان، لرستان،  فارس و خوزستان هم اجرا می شود.


یزدان سیف عنوان کرد: اطلاعات جمع آوری شده از کشاورزان در این باشگاه به صورت یک پرونده در می آید.

وی با اشاره به  راه اندازی این باشگاه افزود: ما به دنبال ارایه خدمات با کیفیت در زنجیره عرضه بخش کشاورزی هستیم.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزان کشور با اشاره به اینکه این باشگاه موجب کاهش هزنیه های کشاورزان می شود اضافه کرد: دراین باشگاه کشاورزان می توانند سفارشات خود را شبانه روزی ثبت کنند.

سیف همچنین خاطرنشان کرد: ورود تکنولوژی به کشاورزی یک گام موثر ست که می تواند موجب افزایش بهره وری شود.

رئیس  سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این مراسم گفت: استان قزوین از ظریفیت بالایی در بخش کشاورزی برخودار است که همین امر موجب شد تا این استان برای پایلوت باشگاه کشاورزان انتخاب شود.

نیاز علی ابراهیمی پاک اضافه کرد: این باشگاه می تواند کمک زیادی برای رونق بخش کشاورزی باشد.
باشگاه کشاورزان استان راه اندازی شد
وی  تخم مرغ ، مرغ ، کشمش،  انگور و شیر را محصولات صادراتی استان اعلام کرد وافزود : باید با برنامه ریزی درست و تشویق کشاورزان  موجب تقویت این بخش شویم .

480هزار هکتار سهم استان قزوین از اراضی کشاورزی ست که 80 هزار بهره بردار دربخش کشاورزی از آن استفاده می کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.