لرستان؛

اعزام ۹ هزار زائر لرستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

۹ هزار زائر لرستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امسال ۹ هزار لرستانی در مراسم رحلت امام(ره) حضور خواهند یافت.

سرهنگ علی حسین پازدار امکروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه در ۱۴ خردادماه هر ساله حرکت عظیم عبادی سیاسی مردم ولایتمدار ایران در بزرگداشت رحلت امام(ره) شکل می گیرد، اظهار داشت: امسال نیز همچون سالهای گذشت شاهد حضور پرشور مردم ولایی در مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال ۹ هزار لرستانی در مراسم رحلت امام(ره) حضور خواهند یافت، تصریح کرد: این تعداد در قالب ۱۱ کاروان شهرستانی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه ثبت نام علاقه مندان به حضور در مراسم گرامیداشت رحلت امام(ره) از روز ۱۵ اردیبهشت ماه در سراسر مساجد، پایگاه ها، ادارات و ... آغاز شد، افزود: تعداد کسانی که علاقمند به حضور در این مراسم بودند بیش از ۹ هزار نفر بود اما بنا به تمهیدات در نظر گرفته شده و در قالب سهمیه استان تعداد ۹ هزار نفر برای اعزام به این مراسم ثبت نام شدند.

سرهنگ پازدار با اشاره به اینکه سال گذشته از لرستان ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند، گفت: لرستان توانست سال گذشته در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر این سفر از ۱۰۰ نمره،۹۴ نمره کسب کرده و جزو استانهای برتر کشور باشد.

وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه ریزی های ویژه ای برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: ۱۰ کمیته تخصصی برای اعزام کاروان ها به مراسم گرامیداشت رحلت امام(ره) تشکیل شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: کمیته های ترابری، بهداشت و درمان، فرهنگی، امنیت، اطلاع رسانی، ثبت نام و آمارگیری، اسکان، پذیرایی، نظارت و بازرسی و کمیته خواهران برای اعزام هرچه بهتر کاروان ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پازادر همچنین از توزیع ۸ هزار بسته فرهنگی در بین افراد اعزام شده به این مراسم خبر داد و افزود: همچنین در هر کاروان یک روحانی برای روایت سیره و روش زندگی امام(ره) در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار