اهواز؛

ویزیت مجدد بیمار سنگین وزن اهوازی

راستای پیگیری های مستمر از وضع عمومی بیمار سید موسی شریفی بیمار سنگین وزن اهوازی، ویزیت و معاینات قلبی و عروقی از وی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست تیم درمانی بیمار سیدموسی شریفی گفت: با توجه به پیگیری های مستمر از وضعیت بیمار و مشاوره های تیم پزشکی، متأسفانه عمل جراحی که برای کاهش وزن بیمار در نظر داشتیم، به لحاظ مشکلات قلبی و عروقی و وضعیت جسمانی نامطلوب وی قابل انجام نمی باشد.

دکتر میثم معزی افزود: درمان این بیمار بیشتر مراقبتی و حمایتی است و تاکنون متخصصان تغذیه، قلب و عروق و داخلی ویزیت وی را انجام داده و به دلیل سکته مغزی قبلی بیمار نیز از تیم مغز و اعصاب دعوت نموده ایم که از نزدیک وی را مورد معاینات تکمیلی قرار دهند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه تصریح کرد: امروز بیمار توسط دکتر علی کردونی متخصص قلب و عروق ویزیت شده و داروهای آن نیز تهیه و بصورت رایگان در اختیار وی گذاشته شد ولی بیمار نیاز مبرم به خدمات مراقبتی، حمایتی و بهداشتی دارد و با توجه به روحیه بالا و همکاری خوب وی با تیم درمان معاونت درمان دانشگاه ان شاء الله با ویزیت مستمر  و ماهانه تیم متخصصان به نتیجه مطلوب درمانی خواهیم رسید.

شایان ذکر است سید موسی شریفی بیمار 320 کیلویی اهوازی، بیمارسنگین وزنی است که نیاز جدی به خدمات درمانی دارد و به دستور مستقیم دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تیم درمانی متشکل از متخصصان تغذیه، قلب و عروق، داخلی و فوریت های پزشکی تشکیل و به درمان وی پرداخته است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.