اراک؛

برگزاری کارگاه آموزشی روسای کلانتری ها

کارگاه آموزشی روسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان مرکزی با حضور مشاور عالی فرمانده ناجا در اراک برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مشاور عالی فرمانده ناجا در این کارگاه آموزشی گفت : ضروریست تجربیات انتظامی در قالب کارگاه و با تحلیل موضوعی به آموزش های کاربردی تبدیل شود. 

سردار نوروزی افزود: نیروی انتظامی با توجه به ماموریت هایی که دارد باید با بازنگری در کاستی ها و توفیقات پیشین برای کسب دانش نوین برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: دانش چگونگی انجام درست ترین روش های کار، ضامن موفقیت کارکنان در ماموریت های پیش رو است که این موضوع در جمع آوری و تجزیه و تحلیل تجربیات انتظامی کارکنان انتظامی سراسر کشور دنبال می شود.
مشاورعالی فرمانده ناجا گفت: تقویت خلاقیت سازمانی برای یافتن راه های موفقیت و بهره گیری از تجربیات و واقعیات انتظامی، ضامن اثربخشی و کارایی در ابعاد مختلف ماموریت های این یگان است.

سردار نوروزی افزود: توسعه دانش و انتقال تجربیات در فرهنگ سازمانی، پرکننده خلاءهای دانشی خواهد بود و در خلال این یادگیری ها، اشتراک گذاری تجربه ایجاد شده و از سویی باعث هم افزایی و افزایش تولید منابع علمی منطبق با واقعیات اجتماعی می شود.

وی توجه به آموزش های به روز و عمقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دفتر تحقیقات کاربردی و معاونت تربیت و آموزش در نیروی انتظامی برای نیل به آموزش های به روز و پرهیز از سطحی نگری، تقویت مدیریت دانش و ایجاد بستر توسعه دانش و تجربه کارکنان را در دستور کار قرارداده است.

در کارگاه آموزش روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان مرکزی، به صورت تحلیلی و کارشناسی برخی واقعیات و تجربیات انتظامی مورد کنکاش قرار گرفت.

انتهای پیام/ف 

برچسب ها: اراک ، فرمانده ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.