قزوین؛

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان + عکس

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تاکستان معرفی شد.

به گزارش گروه استان هیا باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ در  مراسمی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات سرهنگ محمد قاسم طرحانی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان حکم سرهنگ رسول حسین آبادی فراهانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به وی ابلاغ شد.
تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین در این مراسم گفت :نیروی انتظامی در سال جدید طبق فرامین مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه با مفاسد اجتماعی و مواد مخدر را در اولویت کارهای خود قرار داده که از فرماندهانی که در استان منصوب می شوند تقاضا داریم به جدیت به این امور بپردازند.

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان

سردار محمودی ادامه داد :امروزه در کشور شاهد امنیت نسبی هستیم که در مقایسه با کشورهای مدعی حقوق بشر بسیار جایگاه بهتری را داریم چرا که آنها نشان داده آند در برابر تحدیدات و نا امنی ها بسیار شکننده اند. 

فرماندار شهرستان تاکستان هم در این مراسم ضمن خطیر دانستن مسئولیت ماموران نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی اصلیترین اساس برقراری امنیت است .

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان

حیدری با بیان اینکه وجه به بحث امنیت در اولویت اصلی نظام است افزود :  فعالیت ها و خدمات دیگر تنها در زیر سایه امنیت امکان پذیر است.

تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان

سرهنگ حسین آبادی فراهانی  پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا بود  و گفته میشود از تجربیات سرهنگ محمد قاسم طرحانی در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین بهره گیری خواهدشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار