ارومیه؛

از مطلبات اصلی مردم شهرستان خوی ،نبود مراکز درماني و قديمي بودن اين مراکز

نبود مراکز درمانی و قدیمی بودن آنها ،از مطلبات اصلی مردم شهرستان خوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی درنشست شوراي اداري شهرستان خوي که باحضور وزير بهداشت درسالن فرمانداري اين شهرستان برگزارشد اظهار داشت: نبود مراکز درمانی و قدیمی بودن آنها از مطلبات اصلی مردم شهرستان خوی است.

وي ادامه دادامیدواریم این سفر در جهت تحرک بخشی به رشد و توسعه استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی نقش موثری داشته باشد.

فرماندارخوي با اشاره به توانمدیهای هیأت دولت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را جزء وزرای مقتدر، متعهد و کاردان در هیأت دولت دانست و تصریح کرد : طرح ها و پیگیری های جنابعالی در این بخش تحرک جدی ایجاد کرده است .

وي درادامه به موقعیت جغرافیایی شهرستان خوی و نقش مهم آن در تأمین امنیت و استقلال کشور طی قرون متمادی اشاره کردواظهارداشت: ما در صف اول تأمین امنیت متأسفانه از رشد و توسعه عقب افتاده ایم .

فرماندارخوي در ادامه با اشاره به معضل توسعه نامتوازن اظهار داشت: شهرستان خوی از این درد رنج می برد و امیدواریم دولت تدبیر و امید با اجرای طرح ها و برنامه های خاص از جمله تدوین طرح توسعه منطقه مکران بتواند این معضل را در استان های کشور رفع نماید.

دکتر سیوانی شهرستان خوی را بعنوان یکی از شهرستان های بزرگ غیر مرکز استانی کشور دانسته و تصریح کرد: توجه جدی به بخش درمان خوی می تواند در رفع نیازهای درمانی مردم منطقه بخصوص شهرهای شمال استان نقش بسزایی داشته باشد .

وی افزود: ما با پرهیز از دید منطقه ای و محلی و درنظر گرفتن وضعیت مالی دولت، مطالبات شهرستان خوی را ملی و کشوری می بینیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.