کرمانشاه؛

توانمندسازی پایدار خانواده های تحت حمایت با توسعه بیمه های تامین اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ مجری طرح اشتغال و بانوی سرپرست خانوار از بیمه سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه حق بیمه بانوان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال از سوی کمیته امداد به صورت ماهیانه به سازمان تامین اجتماعی واریز می شود گفت: در سال ۹۴ بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جهت بیمه مددجویان تحت حمایت در استان به سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

رحمتی پور با یادآوری اینکه بانوان سرپرست خانوار شهری با کمتر از۵۰ سال و آن دسته از مجریان توانمند طرح های اشتغال که از تسهیلات خودکفایی بهره مند شده اند تحت پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند افزود: این دسته از مددجویان به طور میانگین پس از گذشت ۱۰ سال می توانند از مزایای بازنشستگی و مستمری سازمان مذکور بهره مند شوند.

وی به دیگر مزایای بیمه سازمان تامین اجتماعی من جمله خدمات درمانی، از کار افتادگی و ... اشاره و تاکید کرد: توسعه بیمه های تامین اجتماعی موجب توانمندسازی پایدار خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خواهد شد.

انتهای پیام/پ


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار