رحمان: انتخابم برای عضویت در انجمن دور از دسترس نیست

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: همه نامزدها شانس برابری دارند اما انتخابم به عنوان عضو انجمن را دور از دسترس نمی دانم.

رحمان: انتخابم برای عضویت در انجمن دور از دسترس نیست
سیامند رحمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: خوشحالم که توانستم باز هم برای ورزش کشورم افتخار آفرینی کنم و انتخابم را به عنوان عضو انجمن کمیته بین المللی پارالمپیک دور از دسترس نمی دانم و امیدوارم به این موفقیت نیز دست پیدا کنم.

وی افزود: شرایط انتخابات را دقیق نمی دانم اما در طول بازی های ریو تلاش می کنم علاوه بر کسب مدال طلا و رکورد شکنی به این مهم نیز دست پیدا کنم تا دنیا را با قهرمانان و پهلوانان ایران آشنا سازم و باعث سربلندی کشور شوم.

رحمان ادامه داد: تمام ورزشکاران در میدان های ورزشی باعث افتخار ایران هستند اما فکر می کنم کسب دو سهمیه زهرا نعمتی و انتخاب وی به عنوان ورزشکار برتر جهان و حضور من در بین نامزدهای کمیته بین المللی پارالمپیک می تواند باعث آشنایی بیشتر مردم جهان با جوانان ورزشکار و موفق ایران شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که جزو 6 نفر نهایی این انجمن قرار بگیرم تمام تلاشم را برای حمایت از ورزش ایران در این کمیته می کنم و تا جایی که امکان داشته باشد به ورزشکاران پارالمپیکی کمک خواهم کرد.

قویترین مرد دارای معلولیت جهان در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم کشورم می خواهم تا برای موفقیت تمام ورزشکاران در میادین جهانی دعا کنند و امیدوارم با دعای خیر آنها بتوانم موفقیت دیگری برای ورزش کشورم رقم بزنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار