امشب؛

پوشش رسانه‌ای گسترده جشنواره فیلم مدافعان حرم

پوشش رسانه‌ای آیین اختتامیه «جشنواره فیلم مدافعان حرم» با راهبری و هماهنگی قرارگاه عملیات رسانه‌ای بسیج صدا و سیما و به همت شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی عملیاتی شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده قرارگاه عملیات رسانه‌ای بسیج صدا و سیما، ضمن اشاره به اقدامات و تمهیدات پیش‌بینی‌شده در روزهای اخیر به برنامه‌های طراحی شده برای زمان برگزاری و روزهای پس از آن اشاره کرد و گفت: نخستین دوره این جشنواره در دو بخش مستند و نماهنگ با حمایت «خبرگزاری فارس»، «بسیج صدا و سیما» و مراکز فرهنگی مردم نهاد انجام می‌شود که فرآیند اطلاع‌رسانی اولیه طی شیب مناسبی از روزهای قبل از برگزاری، با پخش تیزر و زیرنویس از شبکه‌های تلویزیونی آغاز شده است.

حامد فاتحی پولادی در ادامه گفت: اين جهاد فرهنگی، خودجوش و مردمی به منظور ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و با هدف پاسداشت رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای مدافع حرم آغاز شده  است و وظیفه یکایک ما نشر چنین ارزش‌های ناب و بدیع در سطح جامعه است.

مشاور رئیس بسیج صدا و سیما، گفت: در روزهای گذشته حسب ابلاغ رئیس بسیج صدا و سیما، پوشش رسانه ای آیین اختتامیه «نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم» به «قرارگاه عملیات رسانه‌ای بسیج صدا و سیما» واگذار شد که بلافاصله با تشکیل چندین جلسه محتوایی با برگزارکنندگان و کارشناسان رسانه، طراحی اولیه، مهندسی محتوا و انجام تمهیدات ویژه برای استفاده از ظرفیت حداکثری رسانه ملی در دستور کار قرار گرفت.

 مدیر تامین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیما گفت: بر اساس آخرین هماهنگی‌ها چتر رسانه‌ای پیش بینی شده برای پوشش «آیین اختتامیه جشنواره فیلم مدافعان حرم» با همت معاونت‌های سیما، صدا، خبر، برون‌مرزی و فنی سازمان صدا و سیما  در دو حوزه تلویزیون و رادیو در قالب‌های مختلف برنامه‌سازی از جمله؛ ویژه برنامه های زنده ، تولید مستند های گزارشی و گزارش‌های خبری با همکاری شبکه‌های تلویزیونی  یک، دو ، چهار ، پنج ، افق، قرآن و شبکه های بین المللی خبر، پرس تی وی و هیسپان،  انجام خواهد شد.

وی در پایان به برخی جزئیات بیشتر اشاره کرد و  گفت: استقرار واحد سیار HD و تمهید استودیوی بیرونی در ورودی مرکز همایش‌ها برای ارتباطات زنده مستقل و جداگانه همزمان با شروع مراسم (از ساعت 21) از دیگر تمهیدات پیش‌بینی شده است که در قالب 7 ویژه برنامه زنده کوتاه با اجرای خانم قانعی و آقایان یافتیان و تشکری، به ترتیب زمانبندی معین  با شبکه‌های  افق، قرآن، چهار، سه، پنج، دو  طی یک تا دو ارتباط انجام خواهد شد و براساس تدابیر پیش بینی شده در قرارگاه  مستند تولیدی این برنامه پس از برگزاری مراسم در کوتاهترین زمان  از شبکه‌های سراسری سیما پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است لینک پیش بینی شده دوم برای ارسال صدا و تصویر جهت ارتباط مستقل با  شبکه بین المللی خبر  و شبکه‌های برون مرزی نیز پیش بینی شده است.

این پوشش  گسترده در حوزه رادیو نیز از روزهای قبل از برگزاری در قالب اطلاع رسانی پخش آنونس‌های رادیویی، اختصاص  برنامه‌های گفتگو محور زنده و گزارش‌های خبری از شبکه‌های رادیویی ایران، تهران، قرآن، گفتگو و شبکه های دیگر در حال انجام است.

آیین اختتامیه نخستین «جشنواره فیلم مدافعان حرم» امروز دوشنبه، دهم خردادماه 1395 با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، مسئولین کشوری و لشکری، برگزیدگان، هنرمندان، بسیجیان  در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما راس ساعت 21 برگزار می‌شود و سخنران ویژه این آیین سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه خواهند بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار