سیل در تگزاس 6 کشته بر جای گذاشت

بدنبال بارش شدید و جاری شدن سیل در ایالت تگزاس آمریکا، شش نفر جان باختند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، تعداد تلفات سیل در تگزاس آمریکا به شش نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، بارش شدید باران در روزهای اخیر سبب جاری شدن سیل در  چند ایالت آمریکا شده است. بیشترین آثار این سیل در ایالت تگزاس مشهود است. سیل در این ایالت جان شش نفر را گرفته است. در 48 ساعت گذشته حدود 50 سانتیمتر در این ایالت باران باریده که بسیار زیاد است. این رقم معادل بارش 260 میلیارد گالون یا بیش از یک هزار میلیارد لیتر است. این میزان بارش فقط در مدت دو روز بوده است که باورکردنی نیست.

در شهر هوستون در ایالت تگزاس، درباره تشدید خطر سیل هشدار داده شده است. کارشناسان سازمان هواشناسی پیش بینی کرده اند این شرایط جوی در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. 
دستور تخلیه ساکنان دو شهر در حاشیه رودخانه «برازوس» در نزدیک شهر هوستون ایالت تگزاس نیز صادر  شده است.

علاوه بر مناطق غربی، در مناطق جنوب شرقی آمریکا نیز سیل جاری شده است. کانون این سیل در ایالت جورجیاست. سیلاب سبب شده است سطح جاده ها و خیابانها از آب پوشیده شود.  شدت سیلاب به حدی است که چندین خودرو را با خود برده است.

 در بخشهایی از ایالتهای کارولینای جنوبی،  و جورجیا در دو روز گذشته، بیش از دویست میلیمتر باران باریده است. کارشناسان درباره گسترش این پدیده بارش زا به نیویورک و واشینگتن نیز هشدار داده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار