سند دیگری از همکاری رژیم صهیونیستی با تروریست های تکفیری

یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی به شهر حلب که در کنترل تروریست های تکفیری است سفر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، معاون وزیر همکاری منطقه‌ای کابینه رژیم صهیونیستی اذعان کرد به شهر حلب که تحت کنترل تروریست‌های تکفیری است، مخفیانه سفر کرده است.

این سفر ایوب قرا در حالی صورت گرفته است که ارتش سوریه و متحدانش در تلاش هستند تا کنترل حلب در شمال این کشور را از دست تروریست‌هایی که تحت حمایت خارجی قرار دارند، خارج کنند.

براساس تازه‌ترین گزارشها و اعلام مقام های نظامی سوریه و روسیه، این تروریست‌ها روزانه از طریق مرز ترکیه محموله‌های تسلیحات پیشرفته دریافت می‌کنند.

البته قرا اعلام نکرد که این سفر مخفیانه دقیقا در چه زمانی صورت گرفته است، اما روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از وی نوشت: «حلب اکنون رها شده است. وقتی وارد آن می شوید، حتی تصور نمی‌کنید حلب باشد. حتی شما را به یاد حلب هم نمی‌اندازد.

اواخر ماه گذشته میلادی مقامات سوری و محلی‌ها یک کامیون مملو از تسلیحات اسرائیلی را در استان جنوبی سویدا ضبط کردند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه گفت که این خودرو از حومه شرقی درعا  در حال عبور به سمت مواضع گروه‌های تروریستی در منطقه البادیه شرقی بود.

به گفته این منبع این محموله شامل 200 کیلوگرم مواد منفجره، 32 مین اسرائیلی و امریکایی، یک موشک تاو و انواع خمپاره بود. مین‌های ضد نفر، سلاح و مهمات آرپی‌جی، خمپاره‌های بی9، 120 میلیمتری، نارنجک و فشنگ تیربارهای 23 میلیمتری نیز از دیگر تسلیحاتی بودند که ضبط شدند.

براساس اعلام دمشق، اسرائیل و متحدان غربی و منطقه‌اش در حال امدادرسانی به گروه‌های تروریستی و تکفیری در داخل خاک سوریه هستند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار