یزد؛

هنر عرصه‌ای مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندار تفت: بهره‌گیری از توانمندی های عظیم هنرمندان در تحقق اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زارع رشکوییه در نشست هم اندیشی برای ایجاد موزه سنگ و ساخت مجسمه با سنگهای طبیعی شهرستان تفت گفت: به عنوان نمونه وجود عقابکوه به عنوان پدیده و استعداد خدادادی، یکی از قابلیتهای ارزشمند شهرستان تفت در عرصه گردشگری است.

فرماندار تفت با اشاره به توانمندی های مختلف هنرمندان متعهد و اسلامی در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت: هنرمندان می توانند از طریق بهره گیری از هنر اصیل و متعالی خویش، به تجارت هنر در جامعه رونق بخشیده و با بهره گیری از پتانسیل های درونی هر منطقه، گام بلندی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه برداشته و پیش قراولان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل باشند.

زارع با اشاره به اهمیت ایجاد موزه سنگی و مجسمه‌‌های ایجاد شده با سنگ های طبیعی در تفت گفت: تفت، با برخورداری از معادن گوناگون سنگ، بهترین مکان برای ایجاد این موزه ارزشمند است.

وی با بیان این که نمونه‌های ارائه شده در این نمایشگاه، تماما از سنگهای طبیعی و بدون هیچ گونه تغییری ایجاد گردیده است ادامه داد: این نمونه‌ها از مناطق مختلف و با گشت و کاو فراوان و طاقت فرسا به دست آمده است.

فرماندار تفت از مهم ترین مزیت های این نمایشگاه را عدم وجود نمونه دومی از آنها دانست.

زارع بر همکاری و هماهنگی نهادهای مرتبط برای تسهیل و تسریع در راه اندازی این موزه سنگی تاکید کرد.

علی جعفری هنرمند و مبتکر این نمایشگاه نیز در این نشست به ارائه دیدگاهها و مزیت های ایجاد این موزه در تفت تاکید کرد و نقش آن را در رونق بخشی به عرصه های گردشگری شهرستان تفت یادآوری شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار