حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

امیدورایم مطهری در هیئت رئیسه دائم مجلس دهم حضور داشته باشد

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: امیدورایم مطهری در هیت رئیسه دائم مجلس دهم حضور داشته باشد.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل شورای عالی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان از یک سال گذشته، اظهار داشت: در جلسات مکرر علی مطهری را در زمان انتخابات به عنوان سرلیست خودمان انتخاب کردیم و به وی پیشنهاد دادیم که ریاست فراکسیون مستقلین را در مجلس به عهده بگیرند.

وی با اشاره به جلسه دیشب شورای عالی جیهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: در جلسه دیشب شورای عالی جبهه مستقلین که با حضور تعدادی از منتخبان مردم در مجلس دهم برگزار شد، مقرر شد بنا به مصلحت کشور در سال اول مجلس دهم، جبهه مستقلین و اعتدال گرایان به دلیل سوابق ریاستی لاریجانی در مجالس گذشته از وی حمایت کنند.

نائب رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با اشاره به اینکه 70 رای لاریجانی مربوط به جبهه مستقلین و اعتدال گرایان است، گفت: تفاوت رای لاریجانی و عارف هفتاد رای بود که این تعداد مربوط به جبهه مستقلین است که البته این کف رای جریان ماست و سقف رای ما نیز 132 رای به علی مطهری است.

وی تاکید کرد: امیدورایم مطهری در هیت رئیسه دائم مجلس دهم حضور داشته باشد و در عین حال به عنوان رئیس فراکسیون مستقلین نیز از وی در مجلس استفاده خواهد شد.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با اشاره به اینکه سقف رای اصولگرایان 122 رای است، بیان کرد: سقف رای اصولگرایان در مجلس از آن حاجی بابایی با 122 رای است، از این رو نباید اصولگرایان به خود غره شوند و گمان کنند که رای مربوط به لاریجانی از طرف آن‌ها بوده است.

وی در پایان تاکید کرد:‌ مستقلین و اعتدال گرایان در مجلس تاثیرگذار خواهند بود و در هیأت رئیسه دائم این مجلس و در انتخاب اعضای فراکسیون‌ها و تصویب لوایح به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار