اهواز؛

لزوم فعال شدن خيران قرآنی

اگر موفق به درک مفاهیم آیات الهی می‌شدیم به یقین گفتارمان قرآنی می‌شد و مشکلاتی که از نظر رفتاری در جامعه مشاهده می‌شود وجود نمی‌داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست استانداری خوزستان در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی استان خوزستان ، با بیان اینکه زیبنده آن است در جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای عمل شود که قرآن در جامعه منتشر شود، گفت: رفتارها و اخلاق‌های ما باید قرآنی باشند تا جامعه سالمی داشته باشیم.

وی با بيان اينكه ما از درک قرآن کریم غافل هستیم، گفت: با فعال شدن خیران در زمینه‌های قرآنی تحول مهمی در این زمینه صورت می‌گیرد.

فرج‌الله خبیر بیان کرد: قرآن کتاب هدایت است و با تمسک به آن همه خادمان دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کنند تا برنامه‌های بهتری به مناسبت ماه رمضان در استان اجرا شود.

خبیر با بیان اینکه ما از درک قرآن کریم غافل هستیم، گفت: اگر موفق به درک مفاهیم آیات الهی می‌شدیم به یقین گفتارمان قرآنی می‌شد و مشکلاتی که از نظر رفتاری در جامعه مشاهده می‌شود وجود نمی‌داشت.

سرپرست استانداری خوزستان گفت: دولتی کردن کارها یکی از مشکلاتی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با آن مواجه بودیم اگرچه دولت‌ها باید در خدمت مردم باشند و هزینه‌های آنها از مردم تأمین می‌شود اما دولت‌ها باید زمینه را برای فعالیت‌های مطلوب مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای قرآن استان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و دبیری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای امور قرآنی کفایت می‌کند مشروط به آنکه به صورت مستمر تشکیل جلسه دهد گفت: ما باید برای تبلیغ فرهنگ قرآنی پیشنهادهای مطلوب را از مؤسسات دریافت کرده و آنها را مورد بررسی قرار داده و پس از پالایش به اجرا درآیند.

خبیر با تاکید بر حضور خیران در زمینه‌های قرآنی گفت: تحقق این موضوع تحول مهمی در این زمینه صورت می‌گیرد و سعی می‌شود که خیران قرآنی در سطح استان بیشتر از گذشته فعال شوند چرا که مردم آمادگی کامل در این زمینه را دارند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.