اهواز؛

افتتاح کانون فرهنگی هنری آیت اله خامنه ای در رامهرمز

با حضور مردم و مسئولین محلی، سی و چهارمین کانون فرهنگی هنری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کبوتری بخش ابوالفارس، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز، سیدعلی محمد طباطبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز، کانون فرهنگی هنری آیت اله خامنه ای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای کبوتری افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام عسکرزاده برگزار گردید.

پس از آن ، سید علی محمد طباطبایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در سخنانی ضمن تقدیر از حضور فعال مردم بخش ابوالفارس در تمامی برنامه های فرهنگی، از اینکه سی و چهارمین کانون در منطقه ای محروم راه اندازی شده است، ابراز خرسندی و رضایت کرد.

وی در ادامه به وجود استعدادهای فراوان در میان مردمان بخش ابوالفارس به ویژه نسل جوان آن اشاره و خواستار همکاری تمامی نهادها و ادارات و همچنین همکاری خیرین فرهنگی جهت نهادینه کردن و رونق بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در این منطقه ی محروم شد.

سید علی محمد طباطبایی تأکید کرد: بخش ابوالفارس با جمعیت بیش از ده هزار نفر، نیاز مبرم به ساخت یک فرهنگسرا با تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارد که با توجه به محدودیت امکانات دولتی، این مهم ، تنها با همکاری تمامی نهادها و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی و خیرین فرهنگی امکان پذیر است.

در پایان این مراسم، علی احمدی کیا به عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری آیت اله خامنه ای معرفی و از تلاش های وی در جهت راه اندازی و افتتاح این کانون تقدیر شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.