میزبانی محیط زیست خواف از چهار جوجه تیغی

سرپرست حفاظت محیط زیست خواف از میزبانی این اداره از چهار جوجه تیغی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، عباس طاهریان افزود: یکی از دوستداران محیط زیست از اهالی روستای خرگرد خواف ، شبانه متوجه ناله های ضعیفی در حیات منزل خود می شود و پس از مدتی جستجو متوجه می شود 4 جوجه تیغی به محوطه حیات منزل وی آمده و تا صبح روز بعد همچنان به انتظار مادر خود هستند.
وی ادامه داد: با این احتمال که باتوجه به استقرار منزل فرد در حاشیه جاده ، امکان تلف شدن مادر آنها وجود دارد ، به بیرون منزل مراجعه و لاشه یک جوجه تیغی بالغ که توسط خودروهای عبوری تلف شده در کنار جاده می بیند .

طاهریان در ادامه افزود : این شهروند طبیعت دوست پس از تغذیه جوجه ها با شیر، و پس از هماهنگی با پرسنل اداره آنها را جهت تیمار به حفاظت محیط زیست خواف تحویل داد.

طاهریان گفت : در حال حاضر 4 جوجه تیغی یتیم در اداره نگهداری و با امکانات موجود در حال تغذیه هستند و امیدواریم با توجه به اینکه هر 4 جوجه تیغی بصورت مداوم و با میل در حال شیر خوردن هستند بتوانند به زیست خود ادامه دهند .

طاهریان در پایان ضمن قدردانی از غلامرسول بهجتی که اقدام به تحویل این گونه به اداره ی حفاظت محیط زیست خواف کرده از همشهریان عزیز تقاضا کرد در صورت مشاهده ی هر گونه ی جانوری آسیب دیده و یا سرگردان مراتب را سریعا به اداره حفاظت محیط زیست خواف اطلاع دهند و با شماره 05154226990 تماس بگیرند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار