سیستان وبلوچستان

پارک بانوان شهرستان مرزی سرباز راه‌اندازی می‌شود

شهردار سرباز گفت: پارک ویژه بانوان شهرستان سرباز در سال ۹۳ استارت خورد و هم اکنون ۵۰درصد رشد فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان؛سامیه بلوچ‌زهی افزود: پارک ویژه بانوان در شهرستان سرباز در فضایی به مساحت سه‌ هزار متر مربع در سال 93 استارت خورده است و تا کنون 50 درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: این بوستان در فضایی کوهستانی جنگلی ایجادشده است و پس از اتمام دوره دارای امکاناتی نظیر آلاچیق، فضای‌سبز و وسایل بازی خواهد بود این بوستان در پایان حصار کشی خواهد شد تا بانوان بتوانند آزادانه در آن به تفریح بپردازند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد خاطرنشان کرد: در صورت مشارکت خیران و مردم در خصوص اعتبارات مورد نیاز، این طرح سریعتر به بهره‌برداری می‌رسد.

بلوچ‌زهی با بیان این مطلب که بانوان شهرستان سرباز از این پروژه استقبال کرده‌اند تصریح کرد: پارک‌های ویژه بانوان مکان‌هایی هستند که بسیاری از زنان و دختران جوان می‌توانند با استفاده از لباس‌های راحت و مناسب، در آن به ورزش و تفریح بپردازند.

وی عنوان کرد: بانوان پایه و اساس یک جامعه هستند و براساس رسالت عظیمی که بر دوش دارند، باید به فکر ایجاد شوق و پرکردن اوقات فراغت برای آنها بود و همچنین بایدبه سلامت جسمی و روحی آنها توجه ویژه‌ای کرد.

وی تاکید کرد: تجهیز پارک خانواده به وسایل ورزشی، مبلمان شهری، وسایل بازی کودکان، وسایل روشنایی پارکی و مجموعه بازی پلی ایتلن برگزاری همایش مقام و منزلت زن بلوچ و برگزاری دوره‌های آموزشی برای بانوان از دیگر اقدامات انجام شده توسط شهرداری سرباز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار