جوهری:

هیات های ورزشی به سمت درآمدزایی حرکت کنند

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با توجه به وضعیت آب و هوایی متنوع و زیر ساخت های ورزشی مناسبی که دارد می تواند مکان مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشد.

هیات های ورزشی به سمت درآمدزایی حرکت کنندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی جوهری روز شنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین کنگره ملی مدیریت ورزش که دانشگاه رازی اظهار داشت: آب و هوای متنوع و نزدیکی به کشور عراق از جمله شرایط ویژه استان کرمانشاه است که آن را برای میزبانی رویداد های بین المللی مهیا می کند.

وی افزود: شهرستان های قصرشیرین و سنقر و کلیایی به ترتیب با 350 متر و 2 هزار متر ارتفاع از سطح دریا نمونه بارزی از تنوع های آب و هوایی و جغرافیایی کرمانشاه هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود بر اهمیت توجه به اقتصاد در ورزش اشاره کرد و گفت: باید به سمتی پیش رویم که ورزش ایران به صورت خصوصی اداره شود.

وی با اشاره به مشکلات هیات های ورزشی، خاطرنشان کرد: بدون شک دولت به تنهایی نمی تواند تمام نیاز ورزش کشور را تامین کند از این رو باید هیات های ورزشی به سمت درآمدزایی بروند.

مدیر کل ورزش وجوانان با بیان اینکه امیدواریم برگزاری کنگره ملی مدیریت ورزش در کرمانشاه برای برطرف کردن مشکلات ورزش این استان موثر باشد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در ورزش، بازاریابی در فعالیت ‌های ورزشی، خصوصی‌سازی در ورزش، بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت‌های ورزشی، صنعت ورزش، کارآفرینی در ورزش، گردشگری ورزشی، حامیان مالی و فعالیت‌های ورزشی و رسانه‌ها و اقتصاد ورزش از جمله محورهای اصلی این کنگره 2 روزه است.

کنگره علمی مدیریت ورزش با محوریت توسعه اقتصاد ورزش به همت مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه رازی کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار