محسنی بند پی در آیین افتتاح نمایشگاه رویش هنر مطرح کرد؛

سبد کالای ماه رمضان بین مددجویان بهزیستی توزیع می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سبد کالای ماه مبارک رمضان بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود، گفت: اما تاکنون رقم نهایی برای این مورد در نظر گرفته نشده است.

تقویت و ارتقا توانمندی‌های معلولان از اهداف اصلی سازمان بهزیستی است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروانی محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم آیین افتتاح نمایشگاه رویش هنر که صبح امروز (یکشنبه) در خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی برگزارشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایران امکانات مختلفی در اختیار موسسه ها و سازمان‌های مختلف است، اما یک همکاری  همه جانبه میان سازمان‌ها می‌تواند امکانات مورد نیاز علاقه مندان را در اختیار آنها قرار دهد.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه هنرهای نقاشی، خط و ... می‌تواند موجب ظهور استعداد هنرمندان و علاقه مندان با ارائه ظریف ترین کارهای هنری شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از استراتژی‌های سازمان بهزیستی در نگاه جدید خود، تقویت و ارتقا بخشی به امور فرهنگی در ارتباط با جامعه هدف است که با همکاری‌ سازمان  تبلیغات اسلامی این هدف محقق می شود.

محسنی بندپی با اشاره به موثر بودن برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه نابینایان کشور تصریح کرد: آنچه که ما به دنبال آن هستیم بهره مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان تبلیغات و تجربیات چندین ساله این سازمان است که امیدواریم با تلفیق این 2  افتتاح بتوانیم از افرادی که از بعد ملی و بین المللی فعالیت هنری می‌کنند استفاده و موجب ارائه هنرهای آنها در عرصه‌های مختلف شویم.

وی افزود: زمانی که معلولی می‌تواند استعداد خود در زمینه‌های مختلف هنری، علمی و فرهنگی بروز دهد بر ما واجب است تا زمینه‌ها و امکانات لازم را فراهم کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عدم فراهم کردن امکانات و بستر لازم برای بروز استعداد معلولان یکی از عوامل بازدارنده به شمار می‌رود که ایجاد و افتتاح چنین نمایشگاه‌هایی از جمله عوامل موثر در ظهور توانمندی‌های این قشر از جامعه است.

محسنی بند پی با اشاره به تاثیر افتتاح این قبیل از نمایشگاه‌ها بر تقویت باورهای دینی و فرهنگی تصریح کرد: امیدواریم که جامعه هدف سازمان بهزیستی و علاقه مندان به هنر با برپایی این گونه مراسم بتوانند هنرها و استعدادهای خود را شکوفا کنند.

***سبد کالای ماه رمضان بین مددجویان بهزیستی توزیع می شود

در ادامه این افتتاحیه، رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد: 50 درصد از فروش آثار این نمایشگاه در جهت حمایت از معلولان استفاده می‌شود و 50 درصد دیگر نیز برای ایجاد کارهای هنری مصرف خواهد شد.

وی درباره اهدای سبد کالای ماه مبارک رمضان به مددجویان گفت: سازمان بهزیستی بین جامعه هدف خود سبد کالا توزیع می‌کند اما تاکنون رقم نهایی برای این مورد در نظر گرفته نشده است.

محسنی بند پی افزود: با معاونت رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی‌هایی در جهت توزیع سبدهای کالا در بین مددجویان انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانم بامری
۲۰:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام من دوازدسال پشت نوبتی هستم هیچ کمک ندیدم لطفآ رسیدگی شود من آلله التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۱:۲۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
سلام والامن ده سال تحت پوشش بهزیستی ام چیزی ندیده ام.لطفارسیدگی کنید.من خیلی احتیاج دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام ما سبد کالا از طرف بهزیستی ندیدیم.
آخرین اخبار