اهواز؛

نفت مسجدسلیمان صدرنشین سوپرلیگ گلف کشور شد

در ادامه دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد به صدر جدول رده‎بندی صعود کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا مرادحاجتی، رییس هیات گلف استان، اظهار کرد: هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی این رقابتها، پنج‌شنبه و جمعه (ششم و هفتم خردادماه) برگزار شد که تیم نفت مسجدسلیمان با حساب 3 بر 2 مقابل همشهری خود آزادگان به پیروزی رسید و با 12 امتیاز به صدر جدول ردهبندی مسابقات صعود کرد.

وی ادامه داد: در دیگر مسابقه این هفته هم تیم ملیحفاری اهواز نتیجه را با حساب 2 بر یک به میزبان خود، هیات تهران واگذار کرد.

رییس هیات گلف خوزستان عنوان کرد: هماینک نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز در صدر جدول ردهبندی رقابتها قرار دارد و پس از آن، تیمهای ملیحفاری اهواز و هیات گلف تهران در ردههای بعدی قرار دارند.

وی یادآور شد: دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری پیگیری میشود که براساس برنامه، آزادگان مسجدسلیمان و هیات گلف تهران در مسجدسلیمان به مصاف هم میروند و ملیحفاری اهواز نیز در اهواز با نفت مسجدسلیمان رقابت خواهد کرد.

حاجتی در پایان اضافه کرد: در این دوره از بازیها چهار تیم به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت میکنند که با اتمام بازی‌های این هفته، تیمهای اول تا سوم لیگ مشخص خواهند شد.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، گلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.