محمود عباس: "اسرائیل"، دچار جنون شدید شده است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تأکید بر ضرورت پایان یافتن اشغالگری رژیم صهیونیستی، تصریح کرد مقامات این رژیم، دچار جنون شدید شده‌اند.

محمود عباس: اسرائیل، دچار جنون شدید شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ "محمود عباس" –رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین- با سخنرانی در اتحادبه عرب، تأکید کرد: "اشغالگری اسرائیلی باید همسو با اجرای عرف بین الملل، متوقف شود؛ چراکه طرف فلسطینی به تمام تعهدات خود پایبند بوده است."
 
"محمود عباس" گفت: "اسرائیل این روزها دچار جنون و افرا‌ط‌گرایی شدیدی شده است و شهر قدس، هر روز در معرض یهودی‌سازی سازمان دهی شده قرار می گیرد."
 
"محمود عباس" تصریح کرد: "کنفرانس آتی پاریس، بر قطعنامه های بین المللی، طرح صلح عربی، نقشه راه و توافقات امضاء شده مبتنی خواهد بود."
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
تا افرادی چون محمود عباس و قبل اون یاسر عرفات و امثال اونها هستن از فلسطین خبری نیست... خیانت در ذات و وجود این اعراب وطن فروش بوده و هست و گرنه چه دلیلی داره بعد 70 سال تحت اشغال دولت اسراییل فرضی باشند غیر از اینه که در خودشون ارداه و عزم جدی واسه ازاد سازی سرزمینهاشون ندارن . تا شعار هیهات من الذله رو درک نکردن همینه که هست و تمام
آخرین اخبار