تبریز؛

تبریز میزبان تیم ملی وزنه برداری جانباران و معلولین

پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جانباران و معلولین به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین به منظور کسب آمادگی برای مسابقات پارالمپیک 2016 ریو دو ژانیرو برزیل از امروز  8 خرداد ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

این اردو که پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی و سومین مرحله از آن در سال جاری محسوب می‌شود، تا بیستم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

حمزه محمدی از مازندران در وزن 65 کیلوگرم، مجید فرزین از اردبیل در 80 کیلوگرم، حامد صلحی‌پور از تهران در 88 کیلوگرم، سامان رضی از گیلان در 97 کیلوگرم، علی صادق‌زاده از تهران در 107 کیلوگرم و سیامند رحمان از آذربایجان غربی در 107+ کیلوگرم، 6 وزنه‌بردار تیم ملی را در بازی‌های پارالمپیک ریو تشکیل می‌دهند.

احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی به عنوان سرمربی و احمد ملاحسینی به عنوان سرپرست، کادرفنی تیم ملی جانبازان و معلولین را تشکیل می‌دهند.

بر اساس تصمیم کادرفنی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان اردوهای تیم ملی در شهرهایی برگزار می‌شود که به لحاظ شرایط جوی آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا شبیه با ریو دو ژانیرو برزیل هستند.

لازم به ذکر است تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران هر 6 سهمیه پارالمپیک ریو را کسب کرده است؛ این تیم در رقابت‌های پارالمپیک 2016 لندن با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام سوم تیمی را به دست آورد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.