زاهدان؛

مسئولان قرآنی به فکر ورود محتوایی به فضای مجازی باشند

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان فضای مجازی موجود را فرصتی مناسب برای آشنا کردن مخاطبین مسلمان و غیر مسلمان با اندیشه‌های ناب قرآنی دانست و گفت: مسئولان قرآنی به فکر ورود محتوایی نسخه شفابخش به فضای مجازی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،از زاهدان؛ حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در نشست کارشناسان و رابطین قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: برای توسعه و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی متولیان این عرصه با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغی باید در راستای افزایش معرفت و بصیرت همگان فعالیت کنند.
بزمانی افزود: در حال حاضر دشمن از ابزار فضای مجازی برای نفوذ و سیطره و سلطه فرهنگی استفاده می‌کند، ما هم باید از این فضا برای تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) استفاده کنیم.
وی با اشاره به لزوم به کارگیری ازفضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بیان کرد: در بهره‌گیری ازفضای مجازی برای این فعالیت‌ها، باید مراقب باشیم تا از این فرصت تبلیغی عده‌ای برای رواج خرافه و مواردی که مغایر با اصول بنیانگذاران انقلاب اسلامی است، استفاده نکنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر عدم ورود مسئولان و فعالان قرآنی به عرصه دادن آمار و ارقام ظاهری و نادرست به‌عنوان یک آسیب بیان داشت: با توجه به کمبود اعتبارات قرآنی و گستردگی حوزه کاری در این عرصه کارشناسان و فعالان قرآنی باید به فکر مشارکت‌های مردمی و خیرین قرآنی باشند.
انتهای پیام/س
برچسب ها: مسئولان ، قرآنی ، فکر ، ورود ، فضای ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار