خانمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

معتادان متجاهر شمیرانات جمع‌آوری شدند/ برگزاری جلسات آموزش مبارزه با مواد مخدر

فرماندار شمیرانات گفت:تشکیل جلسات آموزشی در راستای توجه به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و شیوع این پدیده از جمله اقدامات مهم فرمانداری شمیرانات است.

با متخلفان موادمخدر برخورد سلبی می شود/تشکیل جلسات آموزشی جهت مبارزه با مصرف مواد مخدر
عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مبارزه با مصرف مواد مخدر  اظهار داشت: فرمانداری شمیرانات، کارگروه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را به صورت فعال تشکیل داده که جلسات آن به طور منظم برگزار می شود.

وی افزود: اقدامات سلبی برخورد با متخلفان به وسیله نهادهای مسئول از جمله ستاد مبارزه با موادمخدر، نیروی انتظامی شمیرانات ، انجام می شود که تا کنون منجر به دستگیری بزهکاران در دو سال اخیر شده است .

فرماندار شمیرانات ادامه داد: توجه به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و شیوع این پدیده شوم نیز از دیگر اقدامات مهم فرمانداری است که در این راستا سلسله جلسات آموزشی برای سطوحی از آموزش و پرورش، مدارس، شوراها، مسئولان، اصناف و اتحادیه های صنفی، روحانیت و ائمه جماعات تشکیل داده شد.

خانمحمدی  تصریح کرد: در این جلسات سیاست های عمومی دولت و برنامه های شهرستان تبیین و اهمیت توجه به خانواده ها، مردم، ایفای نقش ائمه جماعات و سایر نهادهای عمومی و گروه های مردم نهاد برای تعامل، هم افزایی با رویکرد مقابله اجتماعی با این پدیده  مورد ارزیابی و توجه قرار گرفته است،همچنین در سال جاری برنامه هایی با مشارکت و فعالیت دایره مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی، جلب مشارکت اساتید و کارشناسان خبره ذی ربط، برگزار می شود.

فرماندار شمیرانات گفت: در دو سال گذشته معتادان متجاهر در سطح منطقه شناسایی و به وسیله نیروی انتظامی جمع آوری و به کمپ های اطراف تهران منتقل شدند که شناسایی این افراد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار