کرمانشاه؛

سرمایه گذاری اداره کل اوقاف استان با میراث فرهنگی در طرح گردشگری مسیر بیستون تاق بستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در نشست با مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان برلزوم افزایش تعامل دوجانبه و نقش آفرینی این اداره کل در پروژه‌های گردشگری تاکید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جلیل بالایی گفت: قرار گرفتن در مسیر راه کربلا به عنوان یکی از جاذبه‌های شاخص گردشگری استان و وجود 34 مسجد تاریخی و 16 بقعه متبرکه که به ثبت ملی رسیده می‌تواند زمینه بسیار مساعدی برای توسعه تعاملات میان دو دستگاه را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه آمادگی همکاری و حل مسائل میان دستگاهی را داریم، گفت: امیدواریم راهکارهایی اندیشیده شود که بتوانیم از ظرفیت‌های اداره کل اوقاف استان در جهت توسعه گردشگری استفاده کنیم.

بالایی گفت: باید شرایطی فراهم شود که از ظرفیت‌های متقابل بیشترین استفاده برای پیشبرد امور برده شود.

وی با اشاره به شرایط مساعد مالی اداره اوقاف و امور خیریه استان، ابراز امیدواری کرد: این نهاد از ظرفیت‌های عظیم خود برای آبادانی مسیر راه کربلا و ساماندهی اماکن مذهبی ثبت شده استفاده کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین اظهار داشت: اداره کل اوقاف وامور خیریه استان می‌تواند به عنوان سرمایه گذار در بخش هایی از ابر پروژه گردشگری استان در مسیر بیستون _ تاق بستان حضور یابد.

همچنین حجت الاسلام محمد باقر حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاهاظهار کرد: خوشبختانه در این سالها تعاملات نسبتا خوبی با میراث فرهنگی استان داشته ایم که امیدواریم افزایش یابد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.