یزد؛

آنچه در برنامه باورزش گذشت

برنامه باورزش جمعه شب از شبكه تابان پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛نظرسنجى پيامكى برنامه به نظر خواهى از مخاطبانش در مورد سطح مربيان يزدى با توجه به معيار هاى لازم براى يك مربى حرفه اى،پرداخت كه ١٩درصد از ورزش دوستان اين مهم راخوب،١٧درصد متوسط و ٦٣درصد ضعيف ارزيابى كردند.

بحث اصلى اين قسمت از برنامه به مربى گرى در استان اختصاص داشت كه در اين رابطه عباسعلى ميرحسينى،ناصر خضرى،محمود اميرى و مجيد روحانى از مربيان برجسته استان در سطح كشوربه بيان ديدگاه هاى خود پرداختند.

بحث اول كه توسط مرشدى مطرح شد دانش مربيان يزدى بود.
 در اين باب ميرحسينى پيگيرى و سخت كوشى مربى و روحانى عدم كفايت دسترنج حاصل از مربيگرى را از عواملى دانستند كه دانش را تحت تاثير قرار ميدهد.
اميرى نيز با بيان بهره مندى استان از استعداد، نداشتن مدير توانمند در بكارگيرى اين استعداد ها را عاملی عنوان کرد كه اين مهم را به حاشيه ميبرد.

خضرى پشتكار براى پيشرفت در عرصه مربيگرى را يك عمل شخصى دانست كه در پاره اى از مواقع با دخالت دولت همراه است در نتيجه مربيان جوان خود بايد گليم خود را از اب بگيرند.

در ادامه ميرحسينى حمايت را عاملى مؤثر دانست كه ميتواند باعث ارتقا يا افت روحيه شود كه همين روحيه زمينه ساز پيشرفت مربى ميشود.

مرشدى بحثى را مبنى بر مربيگرى مربيان استان را در سطح كشورى را مطرح كرد.
و خطيب از طريق خط برنامه عواملى چون سرمايه گذارى بر روى مربيان جوان و نگاه به مربيگرى به يك شغل را از مواردى عنوان كرد كه وى در تاييد سخنان مرشدى گفت.

ميرحسينى سياست را عاملى دانست كه متاسفانه در شخصيت غالب مربيان يزدى جايى ندارد و همين موجب عدم پيشرفت مربيگرى در يزد ميشود.
در پایان مربيان صاحب نظر يزدى در جمع بندى صحبت هايشان  از نقش غير قابل انكار مديران به عنوان عامل اصلى در پايان سخنانشان در افزايش كارايى مربيان يزدى گفتند

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.