اخذ سند بیش از ۱۵۶ هکتار از اراضی حریم شهرچکنه

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان سرولایت از اخذ سند برای بیش از ۱۵۶ هکتار از اراضی محدوده و حریم شهرچکنه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن شریف‌نژاد گفت: با تلاش و پی‌گیری‌های مستمر، سند اراضی ملی محدوده و حریم شهر چکنه با پلاک ۹ فرعی از ۳۹۳ اصلی بخش ۷ نیشابور به میزان ۲۶۲۴/۱۵۶ هکتار به نام سازمان ملی و زمین و مسکن به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران اخذ شد.
وی افزود: در تاریخ 4 مرداد ماه 1392 باتوجه به موافقت‌نامه مورخه 19 تیر ماه 1372 فی‌مابین وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی سابق و جهاد کشاورزی و صورتجلسه مورخه 17 بهمن ماه 1387 سازمان مسکن و شهرسازی سابق و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی و صورتجلسه مورخ 26 اردیبهشت ماه 1388 در محل اداره کل بازرسی خراسان رضوی و در اجرای مواد 10 و20 آیین‌نامه قانون زمین شهری اراضی ملی، پلاک 9 فرعی از 393 اصلی بخش 7 نیشابور موسوم به چکنه و حسن‌آباد که طبق مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی داخل محدوده و حریم شهر چکنه واقع گردیده بود طبق نقشه و مختصات جغرافیایی و فایل‌های رقومی آن به میزان 2646/156 هکتار، تحویل موقت به نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان سرولایت گردید.

مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان سرولایت افزود: میزان 2262/10 هکتار در سطح پلاک مذکور دارای پرونده تخلف و تصرفات غیرمجاز بوده که توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور تحویل گردیده است.

شریف نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تحویل موقت اراضی مذکور از طریق ماده 20 آیین نامه اجرایی قانون زمین شهری و تبصره ای 1و2 آن و با همکاری اداره محترم ثبت اسناد شهرستان سرولایت، موفق به اخذ سند تک‌برگی این اراضی گردیده که در نهایت مورد تصرف اداره و ارسال سند به خزانه و همچنین ثبت بانک زمین شده است.

گفتنی است نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان سرولایت پیگیر رفع تصرفات قبلی این اراضی می‌باشد که به محض رفع تصرفات مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام//



برچسب ها: سند ، اراضی ، شهرچکنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.