اهواز؛

امام جمعه هندیجان: مشکل تردد صیادان هندیجان به طور ریشه ای حل شود

امام جمعه هندیجان گفت: جلوگیری از تردد صیادان فاقد مجوز به دریا مشکلات معیشتی برای این افراد ایجاد نموده و باید این مشکل به طور ریشه ای حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هندیجان، حجت الاسلام علی شمیل پور در خطبه های نماز جمعه این هفته هندیجان گفت: جلوگیری از تردد صیادان فاقد مجوز صید به دریا ، بیکاری و ایجاد مشکلات معیشتی برای این افراد و خانواده های آنان را به همراه داشته است.

وی افزود: در حالی که شیلات به این افراد مجوز صید نمی دهد، دریابانی با جلوگیری از تردد این صیادان به دریا از آنها مجوز صید می خواهد.

شمیل پور گفت: این صیادان برای دریافت مجوز آمادگی دارند ولی برای صدور مجوز وارد عمل نمی شوند و موجب ایجاد این معضل بزرگ شده اند که باید رسیدگی و حل شود.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: چرا طرح سایت های پرورش میگو درشهرستان ها که از لحاظ زمین و آب شرایط لازم را ندارند اجرایی می شود ولی در هندیجان که از هر نظر بهترین شرایط را دارد در انتظار مجوز ها مانده است.

وی گفت: اجرا شدن این طرح ها در شهرستان هندیجان اشتغال هزاران نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان از 'رفیعی' سرپرست فرمانداری هندیجان و اعضای شورای تامین شهرستان به جهت پیگیری موضوع جهت رفع مشکل صیادان تقدیر و تشکر نمود.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان و در کنار خلیج فارس واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.