کواکبیان در مجمع عمومی جوانان حزب حاما:

رئیس مجلس باید یک اصلاح طلب باشد

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: من یک زمان گفتم اگر عارف کاندیدای ریاست مجلس نشود، خودم کاندیدا می شوم چراکه معتقدم رئیس مجلس باید یک اصلاح طلب باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری عصر امروز در مجمع عمومی جوانان حزب اراده ملت ایران(حاما) اظهار داشت: پیام مردم در انتخابات 7 اسفند، تغییر بود. مردم تهران در این انتخابات کاری کارستان کردند. 

وی افزود: خودمان هم باور نمی کردیم که چنین جمعیتی پای صندوق ها بیایند. من تصور می کردم که حداکثر 40درصد مردم مشارکت داشته باشند.

کواکبیان با بیان اینکه مردم برای اولین مرتبه کار را در همان مرحله نخست انتخابات تمام کردند ابراز کرد: اصولگرایان به برکت حضور مردم، بیشتر از دوره قبل انتخابات مجلس رای آوردند. مردم، هم به اصلاح طلبان و هم به اصولگرایان لیستی رای دادند.

وی با اشاره به لزوم تغییر در هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: البته سخت است اصولگرایانی که 8 سال آن بالا بوده اند، یک مرتبه پایین بیایند. من یک زمان گفتم اگر عارف کاندیدای ریاست مجلس نشود، خودم کاندیدا می شوم چراکه معتقدم رئیس مجلس باید یک اصلاح طلب باشد.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در ادامه افزود: من به کسانی که  می گویند؛ برای  جلوگیری از به هم ریختگی مملکت، لاریجانی باید رئیس شود، می گویم مگر به من و عارف می آید که مملکت را به هم بریزیم؟

دبیرکل حزب مردم سالاری در بخش پایانی اظهارات خود گفت: در کنار رسیدگی به مشکلات اقتصادی، معیشت و معضل بیکاری، تغییر قانون انتخابات و مطبوعات را به عنوان مهم ترین برنامه های مجلس آینده می دانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
نه بابااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
شتردرخواب بیندپنبه دانه
آخرین اخبار