همدان؛

سالگرد امام خمینی(ره) سالگرد یک تحول عظیم در انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سالگرد عروج ملکوتی امام راحل سالگرد یک تحول بزرگ و عظیم در انقلاب اسلامی ایران است.

سالگرد امام خمینی(ره) سالگرد یک تحول عظیم در انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کریمی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت الهی و سیاسی در جهان است، اظهار داشت: باید مراسم سالگرد رحلت ایشان همچون سال‌های گذشته باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی افزود: رمز موفقیت امام راحل در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران رهبری ایشان توکل بر خداوند، وحدت، هم‌زبانی و صمیمیت بود.

وی بابیان اینکه سالگرد عروج ملکوتی امام راحل نه تنها سالگرد یک شخصیت تاریخی است، بلکه سالگرد یک تحول بزرگ و عظیم در انقلاب اسلامی ایران است، افزود: همه اقشار مردم به صورت خودجوش هر ساله از داخل و خارج از کشور در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مهم‌ترین هدف بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل را ترویج اندیشه‌ها و افکار نورانی ایشان دانست و گفت: بهترین مروج اندیشه‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: امسال سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب با سه رویکرد تقویت روحیه استکبارستیزی، ایجاد روحیه استقلال‌طلبی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تأکید بر وحدت ملی انجام می شود.

کریمی با بیان اینکه سپاه ناحیه نهاوند سال گذشته یک هزار و ۱۴۰ نفر را به مرقد مطهر امام(ره) اعزام کرد، عنوان کرد: امسال حجم اعزام زوار در کل استان ۴۵ درصد کاهش‌یافته است اما در شهرستان نهاوند آن میزان اعمال نشده و تنها با کاهش ۲۰۰ نفری نسبت به آمار سال گذشته همراه بوده و ۹۴۰ نفر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه با هریک از اتوبوس‌های اعزامی امسال یک برادر روحانی همراه می‌شود، افزود: در سال جاری با توجه به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته سعی شده بسته‌های فرهنگی درنظرگرفته شده با محوریت اندیشه و افکار امام خمینی(ره) پررنگ‌تر و بارزتر از سال‌های گذشته باشد که امیدواریم زائران ما با دست‌پر از این سفر معنوی به شهرستان بازگردند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.