هشدار عروس داعشی به مردم لندن: جای شما بودم از مترو استفاده نمی‌کردم!

داعشی معروف انگلیسی به ساکنان لندن هشدار داد ماه‌های ژوئن و ژوئیه سوار مترو نشوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ گروه تروریستی داعش به انگلیسیها هشدار داد در ماههای ژوئن و ژوئیه از مترو لندن استفاده نکنند.

داعش از طریق "سالی جونز،" بیوه "جنید حسین" فرمانده ارتش الکترونیکی داعش که در یکی از حملات هوایی آمریکا در رقه سوریه کشته شد، این هشدار را صادر کرد.

روزنامه دیلی میل نوشت جونز 25 مه در حساب کاربری توییتر خود از ساکنان لندن خواسته است در دو ماه ژوئن و ژوئیه از مترو لندن استفاده نکنند زیرا ممکن است داعش در این دو ماه دست به عملیات بزند.

این گمان وجود دارد که سالی جونز اخیرا به عراق رفته باشد. سالی جونز 46 ساله، در فهرست خطرناک‌ترین افراطی‌های دولت انگلیس قرار گرفته است. جونز برای اولین بار سال 2013 همراه با پسر 10 ساله‌اش به سوریه سفر کرد و پسر بزرگ خود را در انگلیس باقی گذاشت. او پس از به هلاکت رسیدن همسر دومش که از اعضای فعال داعش بود، مسئولیت انتشار توییت‌های این گروه تروریستی را در فضای مجازی برعهده گرفت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
کار کار خداست. قربون خدا برم اینا اومدن داعش رو ساختن که بندازن به جون شیعه ها ولی همین داعش برگشته و داره پاچه خودشونو میگیره. بکشید باید بدتر از اینا سرتون بیاد. شمایی که راحت مرزاتونو باز گذاشتید که مردمتون راحت برن عضو داعش بشن باید یه روزی هم منتظر برگشتن همین داعشیا باشین. خوش بگذره بهتون انگلیس و فرانسه و کشورای اروپایی. خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
خدا لعنت کنه این عفریته رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
چهره بیشتر افراد داعش ، بخصوص افراد موثر وشاخص بوضح بیانگر بیماری روانی انان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
واسه همین اقدامات تروریستی تو کشورهای اروپایی سازمانهای بین المللی خودشونو هلاک میکنند اما مردم مسلمان و مظلوم نادیده گرفته میشن
مرگ بر ظالم و تروریست و حامیانش
آخرین اخبار