آیت الله جنتی در اختتامیه اولین اجلاسیه مجلس خبرگان:

به رغم توطئه های داخلی و خارجی رهبری نظام را به بهترین شکل اداره کردند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: به رغم توطئه های داخلی و خارجی رهبری نظام را به بهترین شکل اداره کردند.

به رغم توطئه های داخلی و خارجی رهبری نظام را به بهترین شکل اداره کردند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه اولین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر  اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر معجزه ای بود که با ایمان به خداوند و ولایت فقیه و حاکمیت ولایت فقیه اتفاق افتاد.

ولی افزود: در زمانی که دشمن ادعا می کرد اگر ایرانیان خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آن ها خواهیم داد اما دیدیم که با معجزه خداوند خرمشهر فتح شد.

آیت الله جنتی در بخش دیگری از اظهاراتش با تشکر از  افرادی که مجلس خبرگان را یاری کردند اظهار داشت: لازم می دانم از عزیزانی که ما را در مجلس خبرگان یاری می کنند تشکر کنم و از اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز تقدیر کنم که با نظم و احترامی که بر مجلس خبرگان حاکم بود فعالیت های این مجلس به پیش رفت که باید گفت مجلس خبرگان باید الگوی سایر مجالس در کشور شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه همچنین از سایر عوامل برگزاری مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان قدردانی کرد و گفت: باید از کارکنان شورای نگهبان که در افتتاحیه مجلس خبرگان همکاری داشتند همچنین از رسانه ملی و خبرنگاران رسانه های جمعی جهت پوشش اخبار و رویدادهای مجلس خبرگان تشکر کنم همچنین از حفاظت انصارالمهدی جهت تامین حفاظت مراسم افتتاحیه و از شهرداری، پلیس راهور و کارکنان مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر به عمل آورم.

آیت الله جنتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه و مجلس خبرگان اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن ، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن نظر دارند ما نیز در مجلس خبرگان این نظریه ایشان را عمل خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم هیئت رئیسه مجلس خبرگان بتواند راه های انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را بشناسد و اعضای محترم مجلس خبرگان نیز به هیئت رئیسه کمک کنند و پیشنهادات عملی و اجرایی خود را جهت این مهم به هیئت رئیسه ارائه دهند.

آیت الله جنتی  در ادامه تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری به سیاست های رهبری عمل می کنند و باید پیشاپیش سایر نهادها مجلس خبرگان به سیاست ها و فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانند این سیاست ها یعنی اقتصاد مقاومتی، انقلابی ماندن، دفاع از انقلاب و نظام و آرمان های امام خمینی، حمایت از مظلومین بخشی از مواضع رهبری است که همه باید این اصول را اجرا کنند ما افتخار می کنیم که خداوند رهبری به ما اعطا کرده که با وجود ایشان از توطئه های داخلی و خارجی گذر کرده ایم و همان گونه که امام راحل انقلاب را به پیش بردند مقام معظم رهبری نیز توانستند مانند حضرت امام (ره) مملکت را به خوبی اداره کنند.

وی در پایان تصریح کرد: خداوند به عزت و عمر مقام معظم رهبری بیافزاید و ما را نیز قدردان ایشان بدارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار