حجت الاسلام والمسلمین دولابی در نطق مجلس خبرگان:

وظیفه مجلس خبرگان تلاش برای افشای ماهیت جریان‌های وابسته به غرب است

نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری گفت: رسالت سنگین دیگری که برعهده نمایندگان محترم خبرگان است تلاش برای بصیرت افزایی به طور عام و رسوا کردن چهره منحوس غرب به طور خاص است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری در نطق خود به وظایف مجلس خبرگان در راستای اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و به تشریح ماهیت مجلس خبرگان انقلابی پرداخت.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنرانی خود بر تلاش خبرگان برای بصیرت افزایی و افشای ماهیت جریانهای مسموم وتطهیرکننده تمدن غرب تاکید کرد.
 
وی هیأت‌ رئیسه را حاکی از شکل گیری خبرگان انقلابی و تلاش‌گر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: خبرگان ملت نباید اجازه دهند که در این جهاد کبیر، سخنان فرمانده جهاد بصورت علنی در تریبون های عمومی و توسط برخی از مسئولان مورد مخالفت قرار بگیرد.
 
حجت‌الاسلام دولابی ادامه داد: مناقشه در این موضع آن هم در فاصله اندکی با مغالطه‌گری بعداز اعلام نظر ایشان، نشانه صداقت مخالفان و آزادی بیان قلمداد می‌شود در واقع همراهی با دشمن در جهت تضعیف فرمانده جهاد کبیر است.
 
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان تصریح کرد: جهاد علمی برای تبیین فقهی و فکری نظام جمهوری اسلامی و بصیرت افزایی است و رسالت خبرگان در این زمینه بسیار سنگین است؛ خبرگان می‌توانند با درخواست مجدانه از مراجع معظم تقلید و نظریه پردازان حوزه‌های علمیه برای پرداختن به این عرصه‌ها دعوت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: رسالت سنگین دیگری که برعهده نمایندگان محترم خبرگان است تلاش برای بصیرت افزایی به طور عام و رسوا کردن چهره منحوس غرب به طور خاص است، تلاش برای افشای ماهیت جریان‌های وابسته به غرب در همین راستاست.
 
حجت‌الاسلام دولابی افزود: خبرگان انقلابی ضمن ایفای نقش و تلاش پیگیر در جهت تاثیر‌گذاری بر جامعه لازم است مطالبه‌گری از دستگاه‌های گوناگون نظام اسلامی جهت حراست و پاسداری از هویت اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد و اجرایی شدن قانون تشکیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر که مورد توجه برخی از خبرگان قرار دارد از همین قبیل است.
 
وی در پایان تاکید کرد: خبرگان انقلابی خبرگان ولایی فعال در عرصه علمی و تبیین فقهی و فکری نظام جمهوری اسلامی فعال در عرصه بصیرت افزایی و مطالبه گر و تاثیر گذار است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار